Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna Forum klasowe 6b
Klasa 6b Szko│a PSP 33 Radom!!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

moja historia jest raczej zabawna ale skutki tragiczne...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna -> Wszystko, wszyÂciutko :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 10:25, 27 Mar 2014    Temat postu: moja historia jest raczej zabawna ale skutki tragiczne...

I to trwało 5 lat. [link widoczny dla zalogowanych] Alkoholik pozostanie alkoholikiem całe życie -nawet po leczeniu, może zostać najwyżej trzeźwym alkoholikiem a zostanie nim tylko wtedy kiedy naprawdę zrozumie że nie może i nie chce wypić już do końca życia ani jednego piwa, ani jednego kieliszka.
Nie zmierzylam si─Ö wogole zaczynajac cwiczyc, po ciuchach jeszcze nic nie widze (mysle tu o grubosci ud i bioder).
Ch─Ötnie kogo┼Ť polec─Ö do salonu w Bielsku, ja mam wykonywane zabiegi na 3 partie cia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcialabym tez wiedziec co ile trzeba si─Ö zjawia─ç na kontrole u doktora.Dla mnie to wazne bo chcialabym wiedziec co ile musialabym dojezdzac do Warszawy. [link widoczny dla zalogowanych] Czy wy m─Ö┼╝czyzni odmawiacie sobie tych uciech?

Te┼╝ z┼éo┼╝y┼éam podanie na studia ale rezygnuj─Ö. Jedni uwa┼╝aj─ů, ┼╝e powinnam wyci─ů─ç p├│ki jestem m┼éoda (31 lat) inni, ┼╝e nie bo jestem m┼éoda. Kto mi pomoze- teraz czuje w dole brzucha po prawej stronie taki bol - co to moze byc! powa┼╝nie zastanawiam si─Ö nad kursem na ktr├│ym by┼éa sadi. Hej dziewczyny.Od pocz─ůtku roku mam problemy z okresem.Najpierw przez 3mies nie mia┼éam.P├│┼║niej dosta┼éam i mia┼éam goprzez 2tyg. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego? Zapraszam na powi─Ökszanie ust kwasem hialuronowym. Febe- ja tez pracuje w firmie glownie-import pracuje w dziale zakupow. Pracowalam 9 miesiecy, po czym zaszlam w ciaze. Nie potrafisz rozwi─ůza─ç ich teraz wi─Öc brniesz w g┼é─Öbsze dno do czego ma to zmiera─ç ? cicha nadzieja.
Oraz dodatkowo oprócz ziół trochę ruchu to klucz do szybkiego i zdrowego schudnięcia bez jo-jo naprawdę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi mi to po glowie od paru lat, teraz mam w koncu szanse (kase) na to zeby zrobic to.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 20:55, 04 Kwi 2014    Temat postu: (chyba )

Nie dosyc ze narzekaja to jeszcze maja pretensje do PH.Zapraszam chociaz na jeden dzien w teren.Pracujecie na na 2 zmiany po 8 godz i koniec,reszta was nie obhcodzi.Nie dosyc ze narzekacie to zle robicie zaladunek samochodow i nie raz sie trafi,ze towar nie dojedzie:/
[link widoczny dla zalogowanych]
zmniejszaj─ůcego zagro┼╝enie. Zenku,We┼║ ze soba koniecznie co┼Ť do pisania , dostaniesz teczke na korytarz i bedziesz mia┼é czas, zeby przejrzec wszystko i wynotowa─ç (najlepiej ca┼éymi cytatami) to, z czym si─Ö nie zgadzasz, co mija sie z prawda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co było z Wodeckim w mamy cie??? [link widoczny dla zalogowanych] Albo np.
Czy s─ů jakie┼Ť zabiegi, kt├│rym mog─Ö si─Ö poddawa─ç dla esetyki z─Öb├│w? Nie polecam !!!!!!!!!!!!!! ---> Mluwa - SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA!!! Alex czemu nie? Ekonomistow??? [link widoczny dla zalogowanych]
Kupi┼éam materac wype┼éniony piank─ů Memory, kt├│ra pod wp┼éywem ciep┼éa dopasowuje si─Ö do kszta┼étu cia┼éa. Ja polecam Instytut W┼éosa w pasa┼╝u Ruczaj na Raciborskiej Natalia i Dominika super doradzaj─ů i nie boj─ů si─Ö nowych ci─Ö─ç . watpie. cieniutko wybranych pasemkach ) uzysklam balejaz w kolorze miedziano zlotym...Z natury jestem bardzo niecierpliwa osoba, dlatego juz po 2tyg zdecydowalam sie na bardziej radykalny sposob i podjelam sie zabiegu dekoloryzacji tzw. echh- ja z KOLEGOM z pracy nie wale w bok. [link widoczny dla zalogowanych] Tak to jest na stale, ja mam rok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Posz┼éam do dobrego fryzjera i mi┼éa Pani oznajmi┼éa mi ┼╝e mo┼╝na zafarbowa─ç w┼éosy kremem rozja┼Ťniaj─ůcym Farkou (tym od jedwabiu).
[link widoczny dla zalogowanych]
i licze glosno powtorzenia - mi to pomaga - sprobujcie moze wam tez takbedzie latwiej o londynku zapomnij, chyba ze chcesz zeby ktos cie wykiwal, a w lipcu,, hmm,, ja mowie biegle po angielsku, ale bez doswiadczenia nie licz na prace,, a w lipcu,,to dopiero bedzie sajgon, ja sama jestem teraz w Polsce na urlopie, wylatuje 12 czerwca i tak się złożylo ze przez moj wyjazd zostalam bez pracy, sama się martwie czy znajde co kolwiek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moge prosic o jakis namiar na dobrego chirurga w Krakowie? [link widoczny dla zalogowanych] Kiedy przebijamy ucho lub inn─ů cz─Ö┼Ťc cia┼éa zak┼éadaj─ůc tam kolczyk, mija troche czasu za nim przestanie nas to bole─ç i dra┼╝nic,..
Pozdrawiam No chyba ┼╝e macie po te 13 -14 lat, w├│wczas jest to wam wybaczne... Olala,jeszcze s┼éowo,piszesz,┼╝e po tygodniu chcesz i┼Ť─ç do szko┼éy.Dzisiaj min─ů┼é tydzie┼ä od mojej operacji i tak si─Ö zastanawiam,czy chcia┼éabym jutro i┼Ť─ç do szko┼éy Blizn─Ö mam jeszcze niewygojon─ů - nie wch┼éon─ů┼é si─Ö jeszcze ca┼éy szef- szyja ci─ůgnie,to jest normalne,ale trzeba uwa┼╝a─ç.Poza tym,je┼Ťli b─Ödzie b. To ─çwiczenie: Wy juz macie koniec ,a ja za 3-4 dni zaczne [link widoczny dla zalogowanych]
moja historia jest do┼Ť─ç dziwna bo mo┼╝na powiedzie─ç ┼╝e albo zacz─Ö┼éa si─Ö dawno temu albo ca┼ékiem niedawno hmmm. hej juz sie nie moge doczekac tego ciepla oczywi┼Ťcie wiem ┼╝e mam to u┼╝y─ç dopiero po 2-3 tyg. Zrobiono mi zewnetrzne usg, na kt├│rym wida─ç by┼éo wyra┼║nie, ┼╝e prawy jajnik jest dwa razy wi─Ökszy ni┼╝ lewy. s┼éu┼╝─Ö recepturk─ů do irygacji i do picia. Je┼Ťli ci ten b├│l przeszkadza mo┼╝esz bra─ç no - sp─Ö, zreszt─ů jak powiesz lekarzowi na pierwszej wizycie o tym to z pewno┼Ťci─ů sam ci zaleci ten lek + magnez kt├│ry u┼éatwia rozci─ůganie si─Ö wi─ůzade┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadzieje ze ktoras jeszcze cos opowie
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba, ┼╝e paj─ůki opanuj─ů ca┼éy dom czy mieszkanie, tak, ┼╝e si─Ö wej┼Ť─ç nie b─Ödzie da┼éo, powtarzam, one bardziej si─Ö boj─ů ni┼╝ my
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja po 3 zabiegach laserem i jednej ma┼Ťci stosowanej od czasu do czasu mam blizny niemal niewidoczne.. [link widoczny dla zalogowanych] Je┼Ťli kto┼Ť zna tytu┼é, to prosz─Ö o odpowied┼║ tu...
Zawsze na ciemniejszy kolor mo┼╝esz zafarbowa─ç z tym ┼╝e farby domowe s─ů zdecydowanie bardziej chemiczne!Id┼╝ do zak┼éadu tam przynajmniej na┼éo┼╝─ů maseczk─Ö ochraniaj─ůc─ů w┼éosy!-A je┼╝eli nie to si─Ö o ni─ů upomnij ( ju┼╝ i tak os┼éabi┼é ci fryzjer w┼éosy!). kr─Ögos┼éup!!!!!!! Nic strasznego a problem z wrastaj─ůcymi paznokciami zostanie rozwi─ůzany i jeszcze Tatiana Okupnik tylko najgozej w co tu sie ubrac jak tak cieplo a cialka coraz wiecej ;( [link widoczny dla zalogowanych]
Jem szybko a najgorsze to jest mi obojetne co? kurcze nie wiem jak cwiczyc zeby sie nie zrazic a efekty bylo widac. Pije w duzych ilosciach zielona herbate moze musze ja odstawic? Ziarniaki DO KAROLINY I INNYCH PA┼â. mia┼éa mie─ç cesark─Ö. Co do napis├│w i wygl─ůdu tabs├│w to mam takie same kupione na allegro ale nie od isy29.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja bylam z moim problemem u tego lekarza ktory mnie operowal-ponoc najlepszy w Polsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť chcia┼éem si─Ö pochwali─ç moimi pazurami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wam sie udaje, a co maja powiedzieć ci, którzy choruja bardziej? [link widoczny dla zalogowanych] Fajnie by było gdyby dotrzymywano obietnic zapisanych w umowie.
Myslalam ze czeka mnie tylko jeszcze moze 1 albo 2 zabiegi ale tak naprawde bedzie ich pewnie jeszcze cala masa. No jak to??? jedzenie 5-6 PELNOWARTOSCIOWYCH posilkow dziennie i ruszenie sie z fotela, to jedyny sposob na stale zrzucenie wagi.. Takico przedstawia wag─Ö na starcie i waga do kt├│rej d─ů┼╝e oraz ile jeszcze tego balastu na mnie zosta┼éo. Organizm przyzwyczai┼é si─Ö do ruchu. [link widoczny dla zalogowanych]
Dr Ewa D─ůbrowska podaje szereg przyk┼éad├│w skutecznej poprawy po zastosowaniu diety warzywno-owocowej w takich chorobach jak: Oj, szczesciary - znam takie i kasy na podobne zabiegi by nawet nie mialy. hej a ja bylam ostatnio w studiu dj style, i jestem zadowolona w 100% a co do twojego wesela w niedziele, to wydaje mi sie ze jezeli bys zadzwonila do salonu i powiedziala kiedy masz wesele itp, to by Cie przyjeli.. Moi rodzice wynajmuj─ů go┼Ťcia z tak─ů maszyn─ů - to sprz─ůta perfekcyjnie, a nie bierze za to du┼╝o kasy. Profesjonalna, a zarazem mi┼éa obs┼éuga - zawsze jestem zadowolona z zabieg├│w, kt├│re tam wykonuj─Ö Pani doktor zaskoczona by┼éa moim trafnym okre┼Ťleniem dolegliwo┼Ťci i bezproblemowo wyda┼éa skierowanie do poradni rehabilitacyjnej... jestem 5 lat po rozwodzie cywilnym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 20:57, 04 Kwi 2014    Temat postu: a te preparaty w aptece to musze kupowac wtedy gdy musze prz

Bedzie to samo jak zaczna przyjechac Romuni i Bulgarki teraz, moze wtedy przestana nasze zaczepiac gdzie kolwiek chodza.
[link widoczny dla zalogowanych]
by┼éaaam na takim zabiegu kupi┼éam jak─ů┼Ť zni┼╝k─Ö no i posz┼éam rewelacja! -Zestaw w stylu BOHO, sp├│dnica i top ATMOSPHERE.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

500 euro to zarobi wykwalifikowany robotnik budowlany a nie pierwszy lepszy z lapanki. [link widoczny dla zalogowanych] trzymam za Ciebie kciuki
Terapeuci potwierdzaj─ů fakt, ┼╝e dobry stosunek trwa minuty, a nie godziny. Poniewa┼╝ we wsi m├│wi si─Ö po cichu o moim ma┼éym przyrodzeniu, teraz nie sa to ju┼╝ loczki tylko okropna pokudlana szopa... woda odci─ůza i pomaga ─çwiczy─ç... co do biegania to rok temu przekona┼éam sie,ze jest to najlepszy i najszybszy sos├│b na pozbycie sie zbednych kilogram├│w po zimie.tylko,ze ja polecam bieganie co drugi dzien,takie codzienne za bardzo meczy organizm i przeciaza kolana. [link widoczny dla zalogowanych]
musz─Ö jeszcze doda─ç ┼╝e w niekt├│ych miejscach loki s─ů wi─Öksze, mniejsze lub prawie ca┼ékiem proste. moze warto pojecha─ç osobi┼Ťcie, dopyta─ç? na naszej planecie ? The doors - Light my fire Bo nie p├│jd─Ö spa─ç!! GG 3899713; recepty za darmo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kończę życzę powrotu do zdrowia i zalecam uprawianie ćwiczeń
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze pomozcie !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poszukac piosenek zespolu Univers? [link widoczny dla zalogowanych] Wprowadzanie do obrotu z pomini─Öciem obowi─ůzuj─ůcej procedury z zakresu nowej ┼╝ywno┼Ťci w oparciu o art.
no ale ja dopiero wiecie wkraczam w ten swiatek piercingow. i w koncu posz┼éam do prywatnego dermatologa. Siedz─Ö na ziemi na ┼Ťrodku pokoju i co chwila rozgl─ůdam si─Ö czy nic nie wy┼éazi... takze Aniu chyba nie warto go oplakiwac...! Moim zdaniem kaszan. [link widoczny dla zalogowanych]
No i o to chodzi ┼╝e w przypadku Turka-zw┼éaszcza muzu┼éma┼äskiego- trafienie na ┼éobuza jest niemal pewne w odr├│┼╝nieniu od Polak├│w . nie podziekujesz? wlozylam palec do pochwy poruszlam nim tak jak kazaly ale nic nie poczulam nawet bolu. Twoja wypowied┼║ jest dla mnie nadziej─ů strasznie boje si─Ö ┼╝e to b─Ödzie bole─ç .. ´╗┐Witaj kurcze... Chyba ┼╝aden rodzic nie wytrzyma, kiedy za swoim dzieckiem b─Ödzie s┼éysza┼é np. Pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö wytrwa┼éo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Juz i tak wazysz z duzym prawdopodobienstwem ZA MALO i jeszcze chcesz schudnac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ sie boje pajakow, ale mam na nich sposob. Pchwalcie si─Ö ┼é─ůcznymi wynikami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co, jak mówi przysłowie: [link widoczny dla zalogowanych] jest to ulga dla skóry.
Uwaga na plusie- widzialam,ze ladnie obcinaja tam mezczyzn. W├│wczas wi─Öcej os├│b skorzysta i nikt nie p├│jdzie do partaczy. W gruncie rzeczy tylko to sie liczy! No to jakie koszty ponosz─ů ,mo┼╝e to ┼╝e musz─ů znale┼║─ç kogo┼Ť na zast─Öpstwo Bula, naprawd─Ö mo┼╝esz by─ç z siebie dumna [link widoczny dla zalogowanych]
Mamusiu, jak dobrze, ┼╝e kto┼Ť wreszcie poruszy┼é ten temat! zalezy gdzie bedziesz ta hostessa,bo jezeli w jakims klubie to licz sie ze wszystkim,ja bylam w galerii sztuki to spoko tylko zarobki niskie W pracy pewnie d┼éugo przebywasz w jednej pozycji, trzeba wi─Öcej sie rusza─ç fizycznie tupu bieganie, ─çwiczenia rozci─ůgaj─ůce gimnastyka wystarczy kilka minut dziennie rano a w nocy nie spa─ç cza┼éy czas w jednej pozycji. Pozdrawmiam naprawde Wam sie tam dziewczyny podoba ??? Luiza Jab┼éczy┼äskiej da┼éabym poni┼╝ej 50.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz - jak to zrobi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
o kurde..
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej, wiem o czym mówisz karola, bo ja też trafiłam do Carlo, trochę z przypadku i byłam u P. [link widoczny dla zalogowanych] Zatem bezwzględnie!
Zio┼éa naprawd─Ö dzia┼éaj─ů, ale nic nie jest lekiem cudem. - mi si─Ö to nie podoba - wszystkim, kt├│rym Europa nie odpowiada - od razu bym podzi─Ökowa┼é, niech wracaj─ů do swoich raj├│w.... zgadzam sie z nikola z zyrandola, ale wlasnie takie obserwacje mozna przeprowadzic. Wymagane do┼Ťwiadczenie, bez na┼éog├│w. delikatnie jezykiem sobie pomoc. [link widoczny dla zalogowanych]
W takich wypadkach ┼éatwo wpa┼Ťc z deszczu pod rynn─Ö. JA MAM TEN SAM PROBLEM NIECH MI POWIE CO JA MAM ZROBIC Polecam [link widoczny dla zalogowanych] F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63%72%6 9%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2F%2F%62%61%74 TO TOKSYCZNE CHI┼âSKE CHEMICZNE SRODKI. No to ma 39 Jest zasada ,ze im dluzej tym lepiej tylko na poczatku pewnie niedasz rady dlugo.Poprostu zwiekszaj czas zatrzymywania tej wody w miare swoich mozliwosci.Kiedy wypelnione sa jelita bobrze jest co kilka min obracac sie raz na prawy ,raz na lewy bok ,na brzuch i na plecy,unosic nogi w pozycji polswieca np.opierajac nogi o sciane,potem delikanie zmieniac pozycje.te zmieny pozycji maja sluzyc temu zeby woda dotarla w rozne zakamarki jelita.Jak dasz rade za ktoryms razem to nawet trzymaj 25 min.Dosc latwo dojc do takiego czasu na glodowce natomiast kiedy sie odzywiasz cos bedzie ciagle wyplukiwane wiec moze byc to krotko .Wtedy po szybkim wyplukaniu wody mozna zrobic druga i ta juz sie uda przetrzymac dluzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:12, 06 Kwi 2014    Temat postu: Teraz czekam na powt├│rne wyniki toxopl.

Pi┼ésudzkiego ( id─ůc od plant po prawej stronie zaraz na poczatku)
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy takie zabiegi przewiduj─ů korekt─Ö w jakiej┼Ť ni┼╝szej cenie? ostatnio mi opowiadal , ze mial spotkanie z takim wlochaczem i popsikal go piana z butli gasniczej i pajak zrobil sie 2 razy wiekszy o rany!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja byłam na Med Contour.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 tygodnie w szpitalu i 7 miesi─Öcy kuracji poszpitalnej tak to wygl─ůdalo. [link widoczny dla zalogowanych] Ojej fajnie, ze mozecie dopiac 250euro, ja tutaj staram sie ukrocac nasze wydatki zywieniowe, a przeciez tutaj jest taniej a i tak pod 300zawsze podejdziemy
Potem mam jeszcze bra─ç Clotrimazolum (6 tabletek). Wydaje mi sie ze troche to zaniedbalismy. Czytam i wi─Ökszo┼Ť─ç pisze, ┼╝e pije nawet 4-5 lit, jak to jest? Walcz─Ö z t─ů chorob─ů baaaaaaardzo d┼éugo i bez wi─Ökszych sukces├│w. a ja poszukuje takiej wolnej piosenki KIM WiLDE pami─Ötm ┼╝e jak by┼éam ma┼éa hehe jakie┼Ť 20 lat tmu no mo┼╝e troche mniej to ona ci─ůgle by┼éaa puszczana w koncercie ┼╝ycze┼ä heheh [link widoczny dla zalogowanych]
A cholernie boj─Ö si─Ö paj─ůk├│w. wloski teraz znam juz lepiej, ale pocztkowo poziom moj byl sredni. Na pewno bardzi dobrze si─Ö czuj─Ö, nie jestem zm─Öczona, mam wi─Öcej energii, nie mam wzd─Ö─ç (a to by┼éa moja zmora!!!!!) i mimo ze przez pierwszy tydzie┼ä by┼éy zaparcia to brzuszek by┼é p┼éaski..... Ciao! Mysle, ze taki wyjazd to duza szansa i mozesz zalowac, jesli nie wyjedziesz a z chlopakiem i tak sie rozstaniesz...pozdrow ode mnie anglie i przekaz, ze tesknie... Lekarka powiedzia┼éa ze po operacji wszystko wr├│ci do normy, wi─Öc z jednej strony chce to ju┼╝ mie─ç za sob─ů a z drugiej sie boj─Ö. Otoz, jestem wspolwlascicielka firmy, gdzie owszem panie sprzataja, ale w fartuszkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ja nie wiem, po ilu mozna zmieniac, bo ka┼╝dy m├│wi co innego...
[link widoczny dla zalogowanych]
pewnie tak zrobie mam nadzieje ze mo┼╝na jeszcze zmieni─ç lekarza cho─ç wizyta niebawem 16.07. biale spodnie s─ů sexi zwlaszcza na takiej fajnej pupci jak─ů mam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale od tamtej pory na szcz─Ö┼Ťcie nie widzia┼éam tego paj─ůka (to by┼éo jakie┼Ť 2-3 lata temu). [link widoczny dla zalogowanych] efektow moze lepiej dac sobie z nia spokoj i zastosowac cos
Powodzenia!!!!!! Gdyby było możliwe wolałabym je wyrównać. Bo wlasciwie to celnik na granicy(pierwszy kanadyjski port lotniczy w ktorym ladujesz) pozwala albo nie pozwala Ci wjechac na terytorium Kanady. Bo ja za chiny ludowe zadnej nie moge znalezc A to juz niedlugo. naprawde mi smakuje! [link widoczny dla zalogowanych]
A co do kie┼ébasek- to mysl─Ö,┼╝e wg.uznania.Tak ┼╝eby┼Ť nie by┼éa g┼éodna. Hej Mama Nikoli,nie wiem,co masz do Stasia....lub innych tego typu imion.M├│j syn nazywa si─Ö Sta┼Ť i uwa┼╝am,┼╝e to najpi─Ökniejsze imi─Ö na ┼Ťwiecie....i ostatnio bardzo modne. Hydraulicy tez w cenie. Pani gin stwierdzi┼éa ┼╝e poza prolaktyn─ů jest wszystko ok. i z tego tytu┼éu musz─Ö mimo wszystko odm├│wi─ç, ale ┼╝ycz─Ö smacznego Ale jest masa innych chor├│b atakuj─ůcych stawy, wi─Öc badajcie si─Ö :/ Niepotrzebnie zosta┼éa zasiana panika.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja nie chce tu nikogo obrazac,ale widze jak wyglada praca fakturzystki u mnie w oddziale,nie wiem jak u Ciebie
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mialam 2 tygodnie przestoju - teraz ruszylo z kopyta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ┼╝e chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja sama czuje po kilku dniach ograniczonego jedzenia mniejszy biust. [link widoczny dla zalogowanych] I nie, nie chodzi o u┼╝alanie sie, zauwa┼╝, ┼╝e pisz─Ö w 3 osobie, mnie te┼╝ nie bola problemy innych, ale na pewno nie jestem oboj─Ötna temu.
Dwa lata temu by┼éem na Atkinsie wtedy w ci─ůgu 6 m-cy schud┼éem 12 kg.Niestety po tym okresie odpu┼Ťci┼éem sobie i waga wr├│ci┼éa do starego poziomu.Od 6 stycznia znowu na Dukanie.Boj─Ö si─Ö tylko tego ┼╝e znowu kiedy┼Ť przyjdzie efekt jojo(po zako┼äczeniu diety) Mo┼╝e kto┼Ť ma na to jaki┼Ť spos├│b? U┼╝ywam Nivea do w┼éos├│w kr─Öconych. Spos├│b domowy i g┼éupi ale naprawd─Ö skuteczny. stycznia zg┼éosi┼éam si─Ö na oddzia┼é. zero sukienek i top├│w na rami─ůczkach, ┼╝e o bikini nie wspomn─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
ja 24 k┼éade sie do centrum onkologii Uwaga r├│wnierz na partner├│w , bardzo kombinuj─ů i zarabiaj─ů na ajentach kt├│rzy s─ů zieloni w pewnych sprawach. Jestem zadowolona jak nigdy!!!! [link widoczny dla zalogowanych] asery/fotoodmladzanie Ja nie u┼╝ywam nic na blizn─Ö. Posz┼éam z grzybic─ů i pierwszy raz mnie nie zbada┼éa, ┼╝eby mnie nie bola┼éo, tylko da┼éa mi leki wst─Öpne ┼╝eby najpierw troch─Ö zaleczy─ç. A i nowinka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

celuloza nie wyst─Öpuje raczej w owocach a w ro┼Ťlinach a to jest chyba r├│┼╝nica, mo┼╝e niewielka dla ciebie ale jednak r├│┼╝nica
[link widoczny dla zalogowanych]
Na poczatek dnia 40 minut aerobiku +170 brzuszków Dzień dobry kolezanki Mam pytania czy wasz skóra na brzuchu tez robi sie obwisla???;/bo moja zaczela dlatego musze ostro pocwiczyc
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jutro kończę schudłam więcej niż 10% swojej wagi na razie wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

12.12.2011 wyrwa┼éam chirurgicznie praw─ů doln─ů ├│semk─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Pracowa┼éam na matrixie, ju┼╝ nie pracuj─Ö od ponad 6 miesi─Öcy.
Odezw─Ö sie dzisiaj ko┼éo 16,17. Mo┼╝e ─çwicz na najmniejszym obci─ů┼╝eniu. Preferuje jednak glodowki na wodzie i diety owocowo-warzywne.To dzieki nim jestem zdrowa.Metod oczyszczania jest wiele,my mozemy wybrac jedna z nich lub robic polaczenie z inna metoda ,a wszystko polega na tym zeby oczyscic organizm.Wtedy choroba nie ma miejsca.Samopoczucie jest doskonale i chyba o to chodzi. Wiem tylko tyle,┼╝─Ö w przer├│bce s─ů wstawione motywy z tego kawa┼éka.B─Öde wdzi─Öczny za pomoc.Mam bogaty zbi├│r utwor├│w Jean'a Na pocz─ůtku brzuch jest opuchni─Öty (nie mia┼éam ┼╝adnych krwiak├│w), ci─Ö┼╝ko jest wstawa─ç z ┼é├│┼╝ka, przekr─Öca─ç si─Ö z boku na bok, chodzi─ç wyprostowanym. [link widoczny dla zalogowanych]
a tu takie opinie. czytam wasze posty od poczatku pamietam selena i halo ktora zmienila nik z misi co tam u was ja jestem zalamana nie pisalam wczesniej z wami strama sie o dziecko 2 mies wczesniej niby porzez rok wpsolzylam bez zabep ale moze nie trafiam na dni plodne tak bardzo chcialabym miec dziecko Nie masz przerzut├│w! Jestem bardzo zadowolona z zabiegu. U┼╝ywam szamponu do w┼éos├│w kr─Öconych, od┼╝ywki do sp┼éukiwania do w┼éos├│w suchych i zniszczonych(pomaga m.in. * te┼Ťcie spinacza: dzie┼ä sz├│sty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:14, 06 Kwi 2014    Temat postu: a moze macie jakies linki do zdj─Ö─ç makija┼╝y slubnych?

fakt jest taki ┼╝e to musi trwa─ç na tyle aby zaspokoi─ç partnerk─Ö i tego nikt nie podwa┼╝y nawet ┼╝adne badania.
[link widoczny dla zalogowanych]
gardło przestało boleć i nie czuję już tego strasznego zimna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tymabardziej ze zamierzam poswiecic dwa tygodnie na przygotowania... [link widoczny dla zalogowanych] poczyta┼éam wszytkie posty od pocz─ůtku w tym temacie i...
[link widoczny dla zalogowanych] ,34.html jest lista. Dzis jest moj 8 dzien. a czy doros┼éa kobieta ma nosic tylko czernie brazy i fiolety?? Kysa napisz co┼Ť o tych zi├│┼ékach! laik w okresie urlopu dzieka┼äskiego ze ┼Ťredni─ů znajomo┼Ťcia j─Özyka da rad─Ö? [link widoczny dla zalogowanych]
antoninka a czemu masz miesiac odczekac??? Tzn. trzeba go troche wiecej na twarz nakladac jezeli chce sie miec szybki efekt ... - Niagara Bo jak Możecie mi poradzić jaki byłby lepszy(żel czy akryl)?? chyba miala 6cm juz nie pamietam dokladnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do didi z poznania.W sprawie karnet├│w na vacu line ,niestety nie moge wyslac odpowiedzi na meila cos jest nie tak z serwerem.podaje moj nr gg 11893732
[link widoczny dla zalogowanych]
I wg mnie grzebanie samemu przy paznokciu nie ma sensu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CIEKAWE CIEKAWE....
[link widoczny dla zalogowanych]

Kto┼Ť tu zachwala┼é Kublina Berendowicza, by┼éam i akurat tam wszystko mi sknocili. [link widoczny dla zalogowanych] Bledny kolem jest stosowanie rozwiazania ktorego rezultatow nie znasz do konca i brniesz jak dziecko we mgle.
Na moje nieszcz─Ö┼Ťcie w mi─Ödzyczasie by┼éam u fryzjerki, kt├│ra w┼éosy mi tragicznie wycieniowa┼éa, wi─Öc d├│┼é d┼éugich w┼éos├│w jest strasznie przerzedzony. Dzie┼ä 1 Sting - Shape Of My Heart wejd┼║ sobie na ni─ů i poczytaj. Ale mo┼╝e to i dobrze [link widoczny dla zalogowanych]
R├│┼╝ni─ů si─Ö tylko ilo┼Ťci─ů sibutraminy. Tylko najbardziej wkurzy┼éo mnie, ┼╝e gdy powiedzia┼éam, ┼╝e przy badaniu wola┼éabym ┼╝eby moja mama wysz┼éa. POWODZENIA Ale to raczej na pewno przez polipa,kt├│ry jest na szyjce i lekarz powiedzia┼é,┼╝e on czasem b─Ödzie krwawi┼é. 75% Szuka┼éam szuka┼éam i znalaz┼éam wreszcie potem okazalo sie ze sa to guzy lagodne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam wind i jestem zadowolona.Ale dzwonie na tel.komorkowe, wiec interesowaly mnie tanie polaczenia wlasnie na nr komorkowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
aura dzi─Öki, rosn─ů poma┼éu jeste┼Ť ju┼╝ spakowana ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi┼éego dzionka szczuplaczki [link widoczny dla zalogowanych] Dotychczas ┼╝aden ortopeda nie wspomina┼é o operacji tylko staral si─Ö u┼Ťwiadomi─ç mi, ┼╝e musz─Ö zrezygnowa─ç z wielu rzeczy, cierpliwie chodzi─ç raz na jakis czas na rehabilitacj─Ö, smarowa─ç kolana ma┼Ťciami i to wszystko, czyli dali mi do zrozumienia, ┼╝e cierpie na schorzenie nieuleczalne, a┼╝ tu nagle taka nadzieja.
Chcia┼éam si─Ö podzieli─ç pewn─ů METOD─ä, kt├│ra pomog┼éa najpierw mojej mamie, a p├│┼║niej tak┼╝e mnie...cz┼éowiek cz─Östo uczy si─Ö na b┼é─Ödach, wi─Öc odczu┼éam raz b├│l zwi─ůzany z zabiegiem usuwania cz─Ö┼Ťci paznokcia i naro┼Ťli...PALEC NALE┼╗Y MOCZY─ć W NAPARZE: musze sobie to wszystko poukladac jakos... napewno to w jakims stopniu pomoze w schudnieciu, ale wydaje mi sie ze robienie lewatywy tylko i wy┼é─ůcznie po to zeby zgubic kg to troche przesada, poleca┼é bym diete, duzo ruchu , duzo sportu, i moze wtedy jako uzype┼énienie lewatywe. [link widoczny dla zalogowanych] 000091W1L/sr=1-2/qid=1159399744/ref=sr_1_2/302-0173830-41880 41?ie=UTF8&s=music Nigdy si─Ö tak nie ba┼éam, bo nie wiedzia┼éam, ┼╝e takie badanie mo┼╝na wykona─ç dziewicy. [link widoczny dla zalogowanych]
helena77 by┼éam u dr Su┼éowicz na ustach i faktycznie s─ů piekne. M├│j Tomek m├│g┼éby sprawdza─ç swoj─ů skrzynk─Ö raz na 2 tygodnie, bylebym mia┼éa ten nieszcz─Ösny adres Chocia┼╝ jak cz┼éowiek pomy┼Ťli ile panienek atakuje tak─ů skrzynk─Ö to a┼╝ si─Ö odechciewa pisa─ç !!!! hej,kobietki.czytam te wasze opisy ijest mi smutno.bardzo Wam wszystkim wsp├│┼éczuje,niekt├│re z Was wiele przesz┼éy. dzien. 4) nadwrazliwo┼Ťc na sk┼éadniki srodk├│w ┼Ťciernych - piasku Jednak do tej pory rana nie jest w 100% zagojona , gdy┼╝ czasami wyciskam z niej rop─Ö . hej, moje typy to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potwierdzam, ┼╝e Lovela do bia┼éego radzi sobie z plamami z gencjany (fioletu) ┼Ťwietnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytałam jak dziewczyna polecała jedzenie ryżu i jej się udało. Przede wszystkim dużo ćwiczyć i się masować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak nasila mi sie objawy to p├│jde do lekarza znowu... [link widoczny dla zalogowanych] czekamy...
MNB jakie┼Ť gorace ploty z impry? Co mam robi─ç, zacz─ů─ç od nowa, czy ─çw3iczy─ç dalej, tak jak cwiczy┼éam? Pomog┼éy leki i zabiegi fizykalne. ;Ludzie mi nie wierz─ů,┼╝e mam takie loki bez lok├│wki.=) Wszyscy podziwiaj─ů moje spr─Ö┼╝ynki. poniewa┼╝ troszk─Ö go zaniedba┼éam, i mam narazie spok├│j obcinam na r├│wno nie chodz─Ö ju┼╝ w za ciasnych butkach i jest super.. [link widoczny dla zalogowanych]
ja nato: TOTO - Rosanna, Limahl - Never ending story i Kajagoogoo - Too shy. [link widoczny dla zalogowanych] 235 i po ┼Ťlubie fryzura od DJSTYLE nie do┼Ť─ç┬á┼╝e bardzo orginalna fryzjer napakowa┼é tysiace ws├│wek dobrze ze piorun├│w nie by┼éo i sporo lakieru ale sie trzymala idealnie, szkoda tylko ze taka pogoda bo zdje─ç w plenerze przez ni─ů nie mo┼╝emy zrobi─ç Dosta┼éam znieczulenie a wyrywanie trwa┼éo nieca┼é─ů minute. Dziewczyny z kalendarza [link widoczny dla zalogowanych] 200.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:15, 06 Kwi 2014    Temat postu: witam wszystkim..

Hej!Jak p─Öka torbiel to diabelnie boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
tesco kapelanka,chodze od roku robie wszystko kolor,strzyzenia,pielegnacje i za kazdym razem jestem zadowolona chociaz trafiam do innej fryzjerki Pytanie moze wyda wam sie ┼Ťmieszne ale ja praktycznie opdk─ůd pami─Ötam chodzi┼éam w szpilkach i od wilekiego dzwonu zak┼éadam adidasy (wycieczka, ognisko itp).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

*Czego Pani oczekuje od naszej firmy? [link widoczny dla zalogowanych] siemka dziewczyny ja mam kolczyk w pepku juz praiwe 4 lata.powiem wam,ze jak mi przekluwali to nic mnie nie bolalo i potem tez nie.ale oczywiscie jak robi to ktos kto sie na tym zna a nie jakis''ekspert''bo naprawde moze duzo zlego narobic.
nigdy nie liczy┼éem, ale samej wst─Öpnej to pewnie z 15 minut (conajmniej, bo czasem i godzine) i stosunku z 10 minut, ale nigdy nie wchodz─Ö zanim dziewczyna tego nie chce, bo skupiam si─Ö na partnerce a ja jestem postaci─ů drugoplanow─ů Ja ju┼╝ nawet nie pami─Ötam jak to by┼éo u mnie za pierwszym razem, ale wiem ┼╝e fekt by┼é. Jogurt . Ullu┼Ť┼Ť dzi─Öki za informacje przesy┼éam buziolee I mam nadziej─Ö, ┼╝e na moje inne pytania dostan─Ö r├│wnie┼╝ tak wyczrpuj─ůc─ů odpowied┼║!!! Przecie┼╝ te paj─ůczki boj─ů si─Ö bardziej od was! [link widoczny dla zalogowanych]
Ch─Ötnych zapraszamy do zg┼éaszania si─Ö na [link widoczny dla zalogowanych] z has┼éem Moderator. produkty m─ůczne ?????? wchodzi pani w niebieskiej sukience do baru , jeden go┼Ťciu jej stawia drinka , drugi , a potem przychodzi jej misiowaty chlopak i wypijaj─ů te drinki - cos tam ┼╝e fajnie mie─ç za darmo - ale kompletnie niepamietam co tam jest reklamowane No i w┼éa┼Ťnie ta piosenka mi siepodoba Takie t┼éuszcze zwi─Ökszaj─ů r├│wnie┼╝ wch┼éanianie wapnia, co zmniejsza ryzyko osteoporozy, nadci┼Ťnienia t─Ötniczego krwi oraz nowotwor├│w. poprawka Siema dawno si─Ö nie odzywalem musz─Ö wam powiedzie─ç ┼╝e ja mam 4 dni do zdj─Öcia aparatu i mam zgiecie 20 stopni a ─çwicze 3 razy po 30 minut lizarov nosilem 6 miesi─Öcy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak jak kesie┼äka powiedzia┼éa┼Ť ja te┼╝ nigdy siebie tak nie obserwowa┼éam jak teraz.
[link widoczny dla zalogowanych]
taka kapu┼Ťcianka?? Zerknij tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co do golabkow to mozesz zjesc ile chcesz tylko bez ziemniakow!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ludzie sa nietolerancyjni, szczegolnie w maszym kraju.
Mimo to, fajnie jest mie─ç fantazje... Dzi┼Ť robi┼éam drugi test ci─ů┼╝owy, kt├│ry zaleci┼é mi m├│j lekarz i wysz┼éy 2 bardzo wyra┼║ne kreski jestem wniebowzi─Öta Jak 17.12 mia┼éam usg to jeszcze nie by┼éo wida─ç ci─ů┼╝y, id─Ö do lekarza po nowym roku, mam nadziej─Ö, ┼╝e ju┼╝ co┼Ť b─Ödzie wida─ç. 11 i m├│wi┼éa ┼╝e do ┼Ťlubu to on sie troszk─Ö wch┼éonie i b─Ödzie super - i tak by┼éo MIALAM WYCIETA BLIZNE I ZESZYTA PONOWNIE MINELY OBECNIE 2 TYG OD OPERACJII BLIZNA MA 11 CM DLUGOSCI I JAK NARAZIE OKOLO MAX 2 MILIMETROW SZEROKOSCI! Ale...drugi test 2 dni p├│┼║niej innej firmy pokaza┼é 2 grube krechy, w odstawk─Ö posz┼éy perfumy bo mi ┼Ťmierdz─ů zje┼écza┼éym potem, woda z kranu pachnie metalicznymi rurami ur├│s┼é mi biust mi i jest mi bez przerwy niedobrze [link widoczny dla zalogowanych]
hej...ja mam zamiar zrobic sobie w poniedzialek kolczyk w pepku w studiu tatuazy i piercingu na chmielnej..mam do was pytanie nie wiem czy kupilam sobie dobry kolczyyk poniewaz jest ze stali hirurgicznej i jest z kwiatuszkiem...jetsem tak napalona ale straszliwie sie boje bo potych wsyzskrtich wasyzch wypowiedziach piszcie na moj email [link widoczny dla zalogowanych] Niestety w pracy musiala powiedzieć szefowi bo byłam juz na zwolnieniu lekarskim. Mi np. witam! kobiei chyba nie wiecie na czym polega chudniecie odnosze wrazenie,ze dzis ludzie wrzucili sobie na luz... Co polecacie jak chodzi o Katowice
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Internet szkodzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedys pisałam o swoim powiekszeniu ust, a teraz czytam, że to rzekomo ja jestem niezadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aerosmith - Crazy [link widoczny dla zalogowanych] - a co to takiego ?
nigdy tak nie mysl. chyba kazdy cierpial jak miał sie uczyc ja zawsze zasypiałem nad ksiazka wiec dla zdesperowanych jakis wierszyk na pamiec co by długi gwarantuje ze juz po kilku wersach sen gwarantowany (uczyc sie w łuzeczku pod kołderka ) Po co w ogóle piaskować zęby? To też poprawia samopoczucie i czas zapełnia.... Jak wyglada taka praca, ile mozna zarobic, jakich napiwkow mozna sie spodziewac etc. [link widoczny dla zalogowanych]
1 roku [link widoczny dla zalogowanych] Lachersi to nasz nowosadecki zespół. Przebadano go wszerz i wzdłuż, badałam go przez pierwsze pół roku życia-wzrok, słuch, usg mózgu i organów wewnętrznych-okaz zdrowia !!!! tel. ja zaczynam od jutra.. Za 2 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie w domu czasem pojawiaj─ů si─Ö w┼éa┼Ťnie takie du┼╝e, czarne, no przera┼╝aj─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mialam podobnie caly czas ze mnie ''wylatywala'' rozpuszczona tabletka wiec to normalne przeciez ci sie tam nie wchlonie tabletka .
[link widoczny dla zalogowanych]
w┼éa┼Ťnie wyszukuje u siebie objaw├│w porodu nie jest ┼éatwo, ale nie poddawajcie si─Ö..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(hahaha) Jakie imiona si─Ö podobaj─ů takie dajemy na imi─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] ad.2Jesli jestes w pracy to mozesz uzyc najlagodniejszego dezodorantu np Nivea.Po przyjsciu do domu od razu go zmyc.
za us┼éug─Ö nie p┼éaci,kt├│ry, jak i gdzie bije....z podaniem imion i nazwisk oraz adres├│w.Nadto Panowie, chyba suterzy wymieniaj─ů si─Ö adresami hoteli, gdzie i jakie jest zapotrzebowanie, gdzie dziewczyn─Ö mo┼╝na wprowadzi─ç oficjalnie, a gdzie hotelarz nie wyra┼╝a na to zgody oraz posty dziewczyn ch─Ötnych do wsp├│┼épracy: Ju┼╝ mi l┼╝ej. boisz sie za┼╝ywa─ç lekarstwa?? anestezjolog powiedzia┼é, ┼╝e mam patrze─ç na lamp─Ö i za chwilk─Ö zako┼éuje mi si─Ö w g┼éowie. Wejd┼║ na stron─Ö [link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat [link widoczny dla zalogowanych]
Jak tylko czuj─Ö ┼╝e zaczyna mnie bole─ç to od razu biegn─Ö namoczy─ç w wodzie palec ┼╝eby by┼éa mi─Ökka sk├│rka a potem bior─Ö swoje magiczne obc─ů┼╝ki i taki szpikulec(przyrz─ůd do paznokci) podchaczam ten wrastaj─ůcy paznokie─ç i obcinam obc─ů┼╝kami. Ka┼╝da postac ma w sobie co┼Ť bez czego nie wyobrazamy sobie dalej Hogwartu...i serii o malym czarodzieju...ciekawe co zrobi Harry jak jego rodzinka nie bedzie juz chciala zeby tam mieszkal..jesli przezyje oczywoscie... no chyba raczej nie,kurcze nie wiem co zrobic...wiem ze przeszczep to powazna sprawa ale ja naprawde chce zrobic wszystko aby sie uda┼éo... naprawde jest dobra,dziwie sie jakie z was gospodynie...?! [link widoczny dla zalogowanych] gemein/15629-einlauf.html chodzi mi g┼é├│wnie o dob├│r fryzury i oczywi┼Ťcie dobre ┼Ťci─Öcie. P├│┼étora tygodnia temu posz┼éam do lekarza z powodu ogromnego pieczenia i sw─Ödzenia .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna -> Wszystko, wszyÂciutko :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin