Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna Forum klasowe 6b
Klasa 6b Szko│a PSP 33 Radom!!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

I przyzwyczailam sie, do aparatu, do tego stopnia, ze nie wy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna -> Wszystko, wszyÂciutko :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 23:58, 08 Kwi 2014    Temat postu: I przyzwyczailam sie, do aparatu, do tego stopnia, ze nie wy

Witam Moje Kolezanki, ja juz po wynikach...
[link widoczny dla zalogowanych]
nic nie trzeba, liczy si─Ö szczero┼Ť─ç, wsp├│┼éczuj─Ö ci, ┼╝e musisz k┼éama─ç we w┼éasnym zwi─ůzku, jak dla mnie to g┼éupota, dlaczego kobieta ma si─Ö po┼Ťwi─Öca─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
Rano i w ciagu dnia wyp┼éywa┼éa ze mnie pomara┼äczowa lub br─ůzowa wydzielina czy to jest normalne przy braniu tych tabletek?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mi pomogla ma┼Ť─ç z allegro od 1el_fuego.
Sorrki ze sie nie odzywałam ale wzięłam sie za prańsko i prasowanie ciuszków dla mego bobaska i tak siakos czas poleciał.
[link widoczny dla zalogowanych]

czy po wycieciu stosowanie tego braunovidonu da jakie┼Ť efekty? [link widoczny dla zalogowanych] Hej.
du┼╝e i ma┼ée zakr─Öty, Dzi─Öki Trzymaj sie i pisz jak samopoczucie do domu nie wchodz─ů ale na domu, przy rynnie, w zakamarkach okiennych lub podsufitk─ů nie stroni─ů od zak┼éadania gniazd..sk┼éadaj─ů jaja , zawini─Öte w kokonik a gdy przychodzi czas- setki malutkich paj─ůczk├│w z nich wype┼éza... sprawdzona, tania, dobry wybor [link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ bym chcia┼éa trafi─ç na takiego, kt├│ry mi co┼Ť przepisze i si─Ö to troch─Ö uspokoi Dzi─Öki spr├│buj─Ö w Diesel........ Zrobilam je przed weekendem majowym bo wyjecha┼éam troszke na odludzie wiec nie bylo widac lekkiej opuchlizny ale teraz juz jest super. Elise - Dancing ale i tak do idealnego plaskiego brzucha jeszcze troche zostalo za 3 dni znowu zaczynam cwiczyc 6W pozdrawiam mo┼╝e by─ç ucisk na kt├│ry┼Ť z nerw├│w,niedokrwisto┼Ť─ç mysle ze pewnie za jakis czas i tak odrosn─ů ale w por├│wnaniu z tym co bylo przedtem to naprawde jest super, jednak 2 tygodnie r├│znicy duzo daj─ů, 14 dni spokoju.
b├│l min─ůl gdy wzielam paracetamol czy to moze byc zalezne od rozwoju dziecka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Za to moja kole┼╝anka , zreszta ca┼ékiem pulchniutka uwielbia ten kolorek i wyglada w nim bardzo sexi jest blondynk─ů i pomio swych kr─ůglych bioderek wodzi panow na pokuszenie.Jesli kto┼Ť lubi r├│┼╝ niech go nosi...Nie mniej stanowczo mowi─Ö NIE butkom w tym kolrze sa tandetne i nie nazwe tego po imieniu hm hm .......
Przynios┼éam fotk─Ö z fryzurk─ů jak chc─Ö by─ç obci─Öta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-tylko ostrzegam !- taka buteleczka ma 250ml a kosztuje ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
đôđ┤đÁ, đ┐đżđĚđ░đ▓ĐéĐÇđ░
Pojedziemy do Władysławowa, trudno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzieki i pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] mnie si─Ö wydaje, ┼╝e dla 99,9% ludzi tutaj to nie przejdzie, bo w dzisiejszych czasach uczucie g┼éodu nie jest jedynym wyznacznikiem si─Ögania po jedzenie, do tego dochodz─ů r├│┼╝norakie czynniki zaburzaj─ůce to uczucie i ...
nie wiem czy to ma jaki┼Ť wp┼éyw na moje dolegliwo┼Ťci ale mam krzywy kr─Ögos┼éup. 2. z┼é powinna┼Ť co┼Ť znale┼║─ç. chyba dupsko jak szafa pi─Öciodrzwiowa Niedawno kto┼Ť si─Ö zastanawia┼é czy w ┼╗ywcu by┼éaby szansa na dzia┼éalno┼Ť─ç zwi─ůzku zawodowego. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny czy znacie jakies dobrze kamufluj─ůce podk┼éady,korektory skad wiedzieliscie o naborze? ZEBY OCENIAC, TRZEBA ZROZUMIEC, Szczegolnie na tym zalezy, poniewaz jestem wysoka i szczupla i takie wlosy do mnie nie pasuj─ů, obci─ů┼╝aj─ů moj─ů sylwetk─Ö. hihi, nie ma jak rodzinka. Po┼Ťlij zdj─Öcie - mo┼╝e si─Ö troch─Ö rozerwiemy, bo nudno si─Ö robi. Na forum s─ů wypowiedzi dotycz─ůce NIEPO┼╗─äDANEGO dzia┼éania LIDY i s─ů te┼╝ WYPOWIEDZI os├│b kt├│re ZAKO┼âCZY┼üY KURACJE-SCHUD┼üY i odstawi┼éy ju┼╝ tabletki uzyskuj─ůc po┼╝─ůdan─ů wag─Ö i nadal s─ů szczup┼ée- bez problem├│w zdrowotnych .My┼Ťl─Ö ,┼╝e zawsze znajd─ů si─Ö zdania ZA i PRZECIW bez wzgl─Ödu na RODZAJ DIETY.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak sie zastanawiam czy dam rade w dwa miesiace wrocic do formy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Straszne!

Slyszalam o takiej metodzie jak tatuaz w kolorze skory - tak, zeby blizna byla prawie niewidoczna (to sie jakos nazywa ale nie wiem jak) ale nie moge znalezc zadnego gabinetu, w ktorym wykonywaliby tego typu zabieg...
[link widoczny dla zalogowanych]
Reserver - riservd
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To moze maly wiosenny zlot ?
U2 - Sunday Bloody Sunday, New Year's Day, With or Wiyhout You, One
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama pozna┼éam Turka i zastanawiam sie nad znajomo┼Ťci─ů z nim.
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny powiedzcie mi czy stres,strach ,obawa przed utrat─ů dzidzia mo┼╝e dopowadzic do obumarcia p┼éodu [link widoczny dla zalogowanych] tak jak Wy mam ten sam problem z w┼éosami...
juz byla o tym mowa na tym forum Stwierdzi┼éa,┼╝e przy tak podwy┼╝szonej zb─Ödne jest przyjmowanie wi─Ökszej dawki Leki sprzedawane bez recepty, mimo ┼╝e w dawkach zalecanych przez lekarzy s─ů bezpieczne, mog─ů by─ç przyczyn─ů gro┼║nych komplikacji, a nawet zgonu. Pozdrawiam goraco! A po co mi MEN? [link widoczny dla zalogowanych]
do: jest do┼Ť─ç powa┼╝ny na pierwszym spotkaniu,mo┼╝na powiedzie─ç ┼╝e ma┼éo m├│wi ale jak si─Ö go pozna to fajny kolo szkoda ze du┼╝o starszy ode mnie,Hehe .. Mialam taki problem jakis pol roku temu. i wcale nie czuje sie uprzywilejwana ze chodze tam od poczatku ciazy, z ktora zreszta od samego poczatku sa problemy. Zawsze nim b─Ödzie! chyba powinno wylatywac wiele innych , gestszych rzeczy? Obecnie coraz bardziej ci─ů┼╝y mi samotno┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A u Przybylskiej ta niby 'zmiana' jest jaka┼Ť totalnie dla mnie wymy┼Ťlona...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zauroczone pozdrawiam Was.

Zw┼éaszcza nikole s─ů ┼éadne i wysportowane..;p ...;p U nas w gminie jest tylko 1 nikola na ok.3/4 tys.
[link widoczny dla zalogowanych]
miłego wieczorku ja pędze połozyc malucha bo pózno jak na niego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak radz─ů sobie ze ┼Ťcinaniem KR─śCONYCH w┼éos├│w?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hi ja3010123. [link widoczny dla zalogowanych] bo zaczynam sie tym przejmowac:/ w ulotce nic na ten temat nie pisze...
Higiena? dodalam posiekna cebule ok6 szt. hej laseczki Zamierzam i┼Ť─ç na studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomo┼Ťci i interesuj─ů mnie takie kwestie: Dzi─Ökuje jeszcze raz! [link widoczny dla zalogowanych]
drogie od 200zl w zwyz. jak kto┼Ť tego nie zauwa┼╝y┼é to nawet NUMER TELEFONU do salonu podaje w takim samym uk┼éadzie - ┼╝a┼éosna reklama, nie wierz─Ö w ani jeden pozytyw na tym forum bo wszystkie POSTY PISZE JEDNA I TA SAMA OSOBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............ z wlasnej woli? Po tym wszystkim ... Kole┼╝anki zmieniaj─ů facet├│w jak r─Ökawiczki ( nie popieram tego ) a ja wci─ů┼╝ sama. Moja kumpela nie wzie┼éa ┼╝adnej tabletki ani kropl├│wki przeciwb├│lowej. Niegdy, przenigdy nie wierzyl w zadne koktaile, tabletki z ananasem, herbatki i napoje a od kilku lat spieram sie z nadwaga.
wez sie zastanow
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki za konstruktywne rady.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna -> Wszystko, wszyÂciutko :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin