Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna Forum klasowe 6b
Klasa 6b Szko│a PSP 33 Radom!!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://www.sosrodzice.pl/toksoplazmoza-w-ciaz y/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna -> Wszystko, wszyÂciutko :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:56, 05 Kwi 2014    Temat postu: http://www.sosrodzice.pl/toksoplazmoza-w-ciaz y/

Ma obecnie 83 lata,swoje glodowki zaczal w wieku lat 65 jako ciezko schorowany czlowiek.
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗aden lekarz nie umia┼é podj─ů─ç decyzji , dopiero kolega m─Ö┼╝a laryngolog powiedzia┼é ,┼╝e jest to konieczno┼Ť─ç , bo grozi jej g┼éuchota.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

RADOM [link widoczny dla zalogowanych] ja chcę mieć takie ciało :
Jak masz jakis problem to polecamwww.samsienierozumiem.it ( it to srot od IDIOTA ) W mojej pami─Öci pozosta┼é obraz wyrazu twarzy lekarza i p├│zniejsze opiepszanie... Kawa pita z umiarem ma korzystny wp┼éyw na zdrowie i regulowanie masy cia┼éa. cena to od 80-100 w zale┼╝no┼Ťci od kolczyka ja biore tego za 90 jest to ten tzw. .. [link widoczny dla zalogowanych]
strasznie du┼╝o tej wody ja, gdy g┼éoduj─Ö spokojnie schodz─Ö do p├│┼é litra dziennie, a nawet do oko┼éo 250 ml. Bacha pomagaj─ů wyciszy─ç my┼Ťli i uspokoi─ç emocje, kt├│re powodowa┼éy bezsenne noce (zob. z obecnmy partnerem coz... Dziewczyno moja siorka tez ma i wyjela (bo przebija┼éa u kumpeli ta jej wzi─Ö┼éa za ma┼éo sk├│ry i musia┼éa wyj─ů─ç) ale mniejsza o to ! Pare dni temu zrobi┼éam sobie badanie na prolaktyn─Ö i okaza┼éo si─Ö ┼╝e mam jej za du┼╝o bo 647 mlU/l, gdzie norma jest od 40 do 530. Sorki , troch─Ö zaniedba┼éam Was....... jak @ nie przyjdzie to testuj─Ö gdzie┼Ť za oko┼éo 10 dni...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymaj si─Ö dzielnie - ja do┼é─ůczam we wtorek - ju┼╝ si─Ö nie mog─Ö doczeka─ç G┼éodowanie to frajda!
[link widoczny dla zalogowanych]
O facet├│w nie pytam, bo wydaje mi si─Ö, ┼╝e oni mniej si─Ö przejmuj─ů...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo to jest zapatrzone w siebie babsko ktora sie zlosci bo maz przepija majatek a noz widelec chate spali. [link widoczny dla zalogowanych] na osob─Ö, kt├│ra ma oko┼éo 85cm pod biustem mierzone bardzo ciasno i 90cm w biu┼Ťcie, wi─Öc gdyby pod biustem by┼éo mierzone lu┼║no, wysz┼éoby pewnie i te 90cm, kto┼Ť musia┼éby by─ç zupe┼énie i dos┼éownie p┼éaski.
Zycie Jezusa, zycie Mahometa Mowia, ze na polnocy jest ogolnie lepiej, wiecej pracy i wieksze zarobki. wszystkie wrazenia opisywa┼éa┼éam na topiku czy kto┼Ť stosowa┼é meizitanc... widac ze fryzjerski fach ciezki jest skoro tak trzeba walczyc zeby pozyskac klient├│w.swoj─ů drog─ů fryzjer powinien walczyc o klienta za pomoc─ů no┼╝yczek,farb i umiej─Ötno┼Ťci a nie wypisywa─ç durnoty czy tak ma┼éo os├│b chodzi do fryzjera ┼╝e musz─ů toczy─ç s┼éowne boje? czy ktos z was ma r├│wnie┼╝ ten problem, czyli zwijanie sie paznokci do srodka przy d┼éugosci oko┼éo 3-4 mm poza palec??? [link widoczny dla zalogowanych]
Makabra. Ostatnio mia┼éam troch─Ö przerwy bo si─Ö nabawi┼éam ma┼éej kontuzji na nartach, ale po tygodniu zacz─Ö┼éam ─çwiczy─ç i jest OK. Poparzy┼éam sie wrzatkiem i mia┼éam operacje przeszczepu skory, blizny zrobi┼éy sie wypuk┼ée, mia┼éam przerosty, potem powsta┼é przykurcz dok┼éadnie w tym samym miejscu co ty, tez spartoczyli sprawe. CHCIA┼üA BYM SOBIE WZMOCNIC NATURALNE PAZNOKCIE ZEBY SIE NIE ┼üAMA┼üY I ROZDWOJA┼üY CO POLECACIE I CZY TAKIE ZABIEGI NISZCZA P┼üYTKE PAZNOKCIA Oczywi┼Ťcie du┼╝e znaczenie ma tutaj fason i ewentualnie jako┼Ť─ç. Info dla wszystkich Orbitrowicz├│w: szczypta soli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rowniez nie polecam dr Sokalskiego,ja,moja mama i moja przyjaciolka wszystkie po wizycie u niego stwierdzilysmy to samo -jest niedelikatny podczas badania,nie przyjemny z niego typ,wszystkie trzy mialysmy pozniej zakazenie pochwy, czyzby brudne narzedzia?
[link widoczny dla zalogowanych]
a po drugie nie traktuj tego forum jak wlasnosci, jest ogolnie dostepne i kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie, niekoniecznie pasujace innym. Bolało przeokropnie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy co? [link widoczny dla zalogowanych] Mi lekarz przepisał Mercinol i wszystkie się super same wchłonęły, nie trzeba żadnej operacji, bo to i tak sie odnawia, trzeba je zaleczać.
lubi─Ö , kiedy imi─Ö jakos sie kompnuje z dzieckiem Na razie wi─Öcej dziwnych pyta┼ä nie przychodzi mi do g┼éowy Zawiera niewiele kalorii (56 w 100g) wi─Öc polecany jest w diecie odchudzaj─ůcej. Czynno┼Ť─ç powtarzamy 100 -200 razy przez kilka dni chociaz efekty mog─ů ju┼╝ by─ç po pierwszym razie. Poprzez masaz rozciagaja sie miesnie a kosc wraca na swoje miejsce. [link widoczny dla zalogowanych]
zastanawiam sie czy to natura czy dobry chirurg? je┼Ťli kto┼Ť woli pisa─ç na priv: kobiet. I MOJE W┼üOSY STA┼üY SI─ś NIE MI┼ü─ś W DOTYKU..PRZESTA┼üY SI─ś UK┼üADA─ć W LOCZKI A MIA┼üAM JEDYNIE NA G┼üOWIE POFALOWANY PUCH... Usuni─Öta ,wcale nie daje nadziei na ca┼ékowit─ů popraw─Ö. Ciezkie zwyrodnienie kregow szyjnych( doktor powiedzial,ze mam kregi szyjne jak 70letni dziadzius a jestem dopiero w polowie tego) RoooXano, test pozytywny, objawy w┼éa┼Ťciwe...
[link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e jest to ta sama ci─ů┼╝a, a krwawienie wyst─ůpi┼éo mimo wszystko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja nam osoby kt├│re s─ů grubo 20 lat po operacjach i zyja i sa zdrowe
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie te┼╝ du┼╝o ─çwiczy┼éa, ale schud┼éa na pewno nie tylko dzieki nim. Nie ma co tak ci─ůgle narzeka─ç, wkr├│tce wyp┼éaty i przekonamy si─Ö ┼╝e jednak mo┼╝e by─ç gorzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
Najpierw mia┼éam problem z rodzicami a teraz z moj─ů wag─ů..
[link widoczny dla zalogowanych]

Najgorsze s─ů pierwsze dni, potem ju┼╝ z g├│rki. [link widoczny dla zalogowanych] Bo mo┼╝e by─ç r├│┼╝nie.
mnie tez sie wydaje , ze reprezentowanie przez nia tego produktu to strzal w 10 różnicy w tali,HAHAHAHA Stawka 8 zł /h . oktavko: i najwazniejsze-czy pod koniec stosowania można nabawić sie zaparć i efektu jojo?? [link widoczny dla zalogowanych]
Kurs fryzjerski to przede wszystkim podobno praktyka? do tego jeszcze zabaweczka. ............mi┼éej soboty zgadzam si─Ö w stu procentach z Tob─ů..te┼╝ sama wa┼╝─Ö ponad 60 przy wzro┼Ťcie 165..i pragn─Ö zej┼Ť─ç tak do 58..wi─Öcej nie potrzebuje bo te┼╝ nie chc─Ö by mi ko┼Ťci wystawaly spod ciuchow..zero sexapilu,nie podobaj─ů mi si─Ö wychudzone anorektyczki,i ┼╝al mi mlodych lasek ,ktore chc─ů si─Ö na takich kserowa─ç..przykre..Jednak lubi─Ö pi─ç ziolowe herbatki...chcialabym sobie to zakupi─ç ale nie bardzo wiem gdzie mo┼╝na zakupi─ç calo┼Ťc zestawu czyli trzy herbatki..ech...o nic,pozdrawiam Mam swoja ulubiona fryzjerk─Ö Pani─ů Asi─Ö. 29 kwietnia i mam sukienk─Ö satynow─ů jasno r├│┼╝ow─ů i jest ┼Ťliczna Jak czytam Ciebie,to mi sie przypominaj─ů moje pocz─ůtki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 23:00, 05 Kwi 2014    Temat postu: Mieszkam w okolicach Warszawy i to jest najlepsze miejsce gd

n
[link widoczny dla zalogowanych]
Aquamid robi się w znieczuleniu miejscowym. Absolutnie Cię nie namawiam, ale to ważne, czytałas przecież co pisały dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Och wy niebieskookie uwodzicielki [link widoczny dla zalogowanych] Ja aktualnie chodz─Ö tam do manicurzystki pani Kaludii, kt├│ra oferuje mi przewa┼╝nie masa┼╝ oraz maseczki by moje d┼éoni eprzetwa┼éy zno┼Ťnie t─Ö zim─Ö.
Tak si─Ö zaprogramowa┼éam, ┼╝e i ja b─Öd─Ö mia┼éa takie same albo i gorsze, no i faktycznie mi si─Ö to w jakim┼Ť stopniu udzieli┼éo. pozdrawiam Nie ma czegos takiego jak KUMPLE, IMPREZY, ALKOHOL. Gdby kto┼Ť z Pa┼ästwa boryka┼é si─Ö z podobnym problemem prosz─Ö odwiedzi─ç stron─Öwww.cleanco.pl i skontaktowa─ç si─Ö z nami, oszcz─Ödz─ů sobie Pa┼ästwo pracy i dodatkowych koszt├│w. mowisz ze ciekly azot pomoze na dzikie mieso??ze zniknie??? [link widoczny dla zalogowanych]
o jejku,ja wiem ,ze soraj─ů to ona si─Ö na pewno nie ma┼╝e,ale mog┼éaby m├│wi─ç o tym dyskretniej,np rok po reklamie a nie w trakcie,ja na miejscu firmy zerwa┼éabym z ni─ů kontrak.Tak samo m┼éoda Rosati reklamuje szampon a potem p├│ ┼é godz w jakim┼Ť programie opowiada,ile to jej r├│┼╝nych specyfik├│w nak┼éadali z innych firm,┼╝eby uzyska─ç po┼╝─ůdany efekt,no lito┼Ťci,jak ju┼╝ zgarniesz kas─Ö to si─Ö umiej zachowa─ç Chciaz zupe┼énie nie wiem co to ma wsp├│lnego z chorobami tarczycy ale... to jest straszne. W po┼éowie lub na sam koniec mo┼╝na doda─ç wszystkie przyprawy. obejrza┼éam ta poduszke -┼Ťwietna sprawa Dzisiaj jest 76, wi─Öc jak waga nie stanie to do ko┼äca tygodnia dojd─Ö do wagi sprzed. zycze tego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pracuje w podobnej branzy i lekarze raczej tak maja...
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiste jest to ┼╝e dbam o to na ile potrafi─Ö (p─Ösetka i depilator) ale uwa┼╝am ┼╝e nie ma co si─Ö stresowa─ç, toleruj─Ö to i m├│j facet r├│wnie┼╝, chocia┼╝ nigdy z nim na ten temat nie rozmawiam, po prostu to jest m├│j problem i jak o nim nie m├│wi─Ö to on go nie zauwa┼╝a, a wiecie dlaczego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

BEDZIEMY KOLO ANCHORAGE. [link widoczny dla zalogowanych] 4) Żaneta, Hanna, Hiacynta, Helena, Henryk, Łukasz ( łatwo o błędy ort.)
POWODZENIA Chyba zaczynaj─ů Ci si─Ö zaparcia, albo.. C├│┼╝ za ciekawy temat. matko jaki problem W ┼╝yciu jest wiele przystank├│w, kt├│re pozwalaj─ů nam si─Ö zastanowi─ç, obra─ç kierunek, wdech i do przodu...By w wieku (je┼Ťli do si─Ö do┼╝yje) 65lat, kiedy si┼éy nie te, mo┼╝na chocia┼╝ powiedzie─ç \JA to mia┼éem ┼╝ycie\ [link widoczny dla zalogowanych]
Nie potrafi─Ö odpowiedzie─ç na zadane pytanie, ale mo┼╝e Pani mi powi czy warto by─ç rzeczoznawc─ů? RoooXano, test pozytywny, objawy w┼éa┼Ťciwe... Nie rozumiem tego faceta- nie jest taki zly, wyglada normalnie i umie byc zabawny a wiecznie wyglada jakby mu sie wlasnie swiat walil!Do tego jak czytam z nim jakis wywiad to sie serce samo kraje(a)! 19.00 sok pomidorowy 1 szkl do 2 szkl Ja znalaz┼éam dobr─ů kosmetyczk─Ö do kt├│rej teraz ju┼╝ zawsze chodz─Ö na tej stronce: Mo┼╝e kto┼Ť z was si─Ö niedawno natkn─ů┼é na niego i wie, gdzie go kupi─ç? Kochaj i szalej,nie pytaj co dalej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te┼╝ mam pewne pytanko zwi─ůzane ze stepperem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Przemywam kolczyk zgodnie z zalecaniami kosmetyczki trzy razy dziennie i smaruje ma┼Ťci─ů tribiotic. poza tym lubisz te same sklepy co ja, masakra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tyle na temat zarcia. [link widoczny dla zalogowanych] ┼╝eby┼Ť czu┼é to wszystko, co dobre, a czego nie da si─Ö opisa─ç s┼éowami,
wiesz co moim zdaniem to nie wiem czym sie przejmujesz no dzieki dziewczyny p├│┼║niej d┼éuga bo prawie 8letnia przerwa i znowu..startowa┼éam od poziomu 42w marcu w czerwcu by┼éo 18 a od wczoraj 66 waha si─Ö waha...zaczynam stara─ç si─Ö o dzidzi─Ö...mam nadziej─Ö, ┼╝e wkr├│tce si─Ö uda!!!fajnie , ┼╝e jest takie forum, gdzie mo┼╝na podtrzymywa─ç si─Ö na duchu!!nast─Öpna wizyta w grudniu mam nadziej─Ö, ┼╝e spadnie! szcz─Ö┼Ťcie te czuby s─ů ju┼╝ niemodne, teraz s─ů modne czubki okr─ůg┼ée. to nasze brudne jelita i robaki w naszym brzuchu powoduja wiele chorob!!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Ulus to prosze poucz mnie jaka to jest ta wewnetrzna sprzecznosc w NT sa rowniez teksty o tym ze diakon, biskup to maz jedej zony a moze jednak w pismie nie ma ze Bog nakazuje tylko daje wybor kap┼é─ůnowi, jako opcje... witajcie! Wcze┼Ťniej to chocia┼╝ nie by┼éo takiej obsesji na odchudzanie. Mo┼╝e zaczyna dzia┼éa─ç. Nie s─ůdz─Ö aby tylko mnie to spotka┼éo... i to nie wygl─ůda wcale ┼éadnie. Jesli chodzi o markowe dzinsy, to znajdziesz:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny ┼Ťmia┼éo polecam Pana Sebastiana z Vici na Zakopia┼äskiej..
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zmieniam kolor w┼éos├│w co 5 tygodni i wraz z milionami os├│b w UK jestem bardzo zadowolona. Jakie s─ů efekty?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie moge jej zabrac ze soba,bo nie mam termosu. [link widoczny dla zalogowanych] Karolina, Maja takie mi sie podobaj─ů rzecz gustu....najwa┼╝niejsze ┼╝eby dziecko zdrowe i szcz─Ö┼Ťliwe by┼éo
jego wyleczalno┼Ťc przy za┼éozeniu ze jest tak ma┼éy guz ok 1 cm mam prawie 100% szans na wyleczenie. Jeste┼Ť w ci─ůzy?? Dzi┼Ť czuj─Ö si─Ö w miar─Ö dobrze, ale nadal boli mnie g┼éowa. prosze o dopowiedz juz nie chce miec ciemnych wlosow zle sie w nich czuje ...odpiszcie !!!!! Wstyd. [link widoczny dla zalogowanych]
A ka┼╝dy problem jest tylko kolejn─ů lekcj─ů dla nas. Witam wszystkie dziewczyny z dolnego i nie tylko-mam 34 lata,jestem m─Ö┼╝atk─ů mam troje dzieci,3 psy ch─Ötnie nawi─ů┼╝─Ö nowe znajomosci z dziewczynami z Legnicy lub okolic [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam ┼╝ycz─Ö wzystkiego najlepszego w nadchodz─ůcym NOWYM ROKU Ja smaruj─Ö blizn─Ö olejkiem, i Phisiogelem (od kilku dni) i nie jest ┼║le. Przykro mi, ┼╝e by┼éa┼Ť sama tej nocy. Nie roz┼Ťmieszaj mnie dziewczyno !!!!!!!! A cz─Ö┼Ť─ç t┼éuszczu i bia┼éka z czasem powoli b─Öd─Ö zast─Öpowa─ç wi─Öksz─ů ilo┼Ťci─ů warzyw, p├│┼║niej owoc├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna -> Wszystko, wszyÂciutko :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin