Forum Forum klasowe 6b Strona Gwna Forum klasowe 6b
Klasa 6b Szkoa PSP 33 Radom!!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Czesc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona Gwna -> Wszystko, wszyciutko :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 7:55, 05 Kwi 2014    Temat postu: Czesc

wczoraj farbowalam wlosy z jasnego brazu na ciemny braz z firmy pallette i wyszedl mi czarny ;/ tylko pod swiatlo widac cos brazowawego...mam zamiar zrobic sobie bordowe pasemka, ale nie geste farba:
[link widoczny dla zalogowanych]
No właśnie jak to jest z tym przekazem informacji? Teraz już jest ze mna lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mama bliźniaków - tak, krótko byłyśmy jednocześnie na forum U mnie za to chętnych do podjadania ciast nie brakuje, więc jak już się dopcham i coś sobie ukroję, to nie jest to jakaś za duża procja Poza tym dość dużo się nabiegam teraz w lato i za dzieciakami i za sprawami domowymi, więc jakoś daje się upchnąć w spodnie [link widoczny dla zalogowanych] jestem bardzo ciekawa jego opini.
tylko oczyszczanie (manualne). ok.60-70zl 1. Paryzu od 12 lat, wiec pytaj, moze bede mogla pomoc. JESTEM 30-TKA , JEST MI Z TYM DOBRZE. [link widoczny dla zalogowanych]
w gorącej może ci się zrobić słabo). siedzę sobie spokojnie w fotelu, z laptopem na kolankach i nagle coś mi mignęło na oknie. Zgubiłam 1 kg. Mężczyźni zdecydowanie go unikają, jakby podświadomie zdawali sobie sprawę, że jest zarezerwowany dla małych dziewczynek i całą swoją delikatnością uosabia dziewczęcość, czułość, ukojenie i wszystko, co jest związane z dzieciństwem. Na zdjeciu widac na wierzchołku lekki stan zapalny [link widoczny dla zalogowanych] ka_imitujaca_dzins_1_5_2_latka.html Albo graj w lotto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rewelacyjna - sprawdzona i tania:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie przerażajcie się, nie każdy musi mieć takie przygody jak ja..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam biale a bez oswietlenia ciemniejsze lub nawet zolte???
Zapewniły mnie kobietki ostatnio na recepcji że jeśli mam tam ciaże prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno.

nic groźnego. [link widoczny dla zalogowanych] Ale ja tam się wstdziłabym iść do mężczyzny a wy nie??
Idę smażyć jajka. hej ewelina slyszalam ze po odstawieniu dziecka nie mozna brac takich specyfikow, bo hormony czy czy cos tam. ........$....................$ Zbyt intensywna depilacja(pozbawienie sie naturalnej ochrony) Pozatym Edyta ma jeden z najlepszych głosów swiata. [link widoczny dla zalogowanych]
Terza nie mam juz z nim kontaktu, zyje swoim zyciem i mam cudownego chlopaka nie ksiedza czy zakonnika!!!!! ale teraz martwi mnie co innego... Autobiografia, Jolka, Jolka i Fabryka Keksow (Holdysa w wykonaniu Kupczyka). Znajomej się udało--powodzenia Jest tylko jeden feler, norprolac sporo kosztuje. mialam podobne problemy z lewatywą, Otcotko, tamte wszystkie wypociny to na 100% dzieło Gondy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Misiulinka aż nie wierzę co piszesz złośliwe komentarze, naciskanie sutków do krwi, bo uparcie matka ma dziecko piersią karmić!
[link widoczny dla zalogowanych]
ps dwa piwka na wieczor czekaja, ale zeby nie bylo zbyt duzych wyrzutow wieczorem jeszcze raz machne 50, caly tydzien je chlodzilam 29.12.2011 - wyrwanie prawej dolnej ósemki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapuścić włosy to nie problem ale co z kolorem?POMOCY!!! [link widoczny dla zalogowanych] Margatka...Jak tam humorek?zdrowko?
gdzie sie udac? Powiedzcie skąd się wziął i co to za pająk ! zamierzam wyprobowac krem MATRIXa. owszem, delikatnie musnac pudrem brazujacym albo delikatnym rozswietlaczem, ale zadnych takich bzdur. Pojechałem tam pogadałem i powiedziałem o co chodzi. [link widoczny dla zalogowanych]
Infekcję pokonałam, nawet wczoraj na lodach z maluchami byłam. DZIEKUJE ZE KTOS MI WIERZY witam Lekarze stosujący kolonohydroterapię mówią, że z jelita grubego można wymyć pozostałości po tym, co osoba zjadła wiele lat wcześniej. Bartosz Niedziółka że masz za mało czasu, że jesteś ciągle zmęczony/a, ze nigdzie nie wychodzimy, ze to ze tamto....ech...zycie My przez weekend odstawilismy takie lenistwo, ze az wstyd pisac ;P Mielismy sie przynajmniej spakowac bo jutro w nocy wyjezdzamy a nie udalo nam sie nawet walizek przytachac z piwnicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja poznałam około 25-30 osób, z różnych środowisk.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja także bede miała usuwaną cała tarczycę.. Najlepiej działa na mnie Sedomix i to dosyć szybko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam mam pytanie miałam dostać @ 07.07.2008 ale nie dostalam od 3 dni boli mnie jakoś dziwnie brzuch troche łagodniej niż przed @ i tak jakos mi sie dziwnie napina boje die czy to moze byc ciaza bo dwa lata temu poronilam nie wiem co myslec a z partnerem kochałam sie bez zabezpieczenia w te dni pomozcie [link widoczny dla zalogowanych] w granicach 3-4 tys.
już sprawdzam, wg Słownika Języka Polskiego: Tabletkę wkładamy szerszym końcem!!! Ale grunt to się nie poddawać. Z moim ciałem, moją skórą na kt wszystko się goi fatalnie jestem wdzięczna Dr że chce mu się poświęcać dla mnie swój czas. Górniak ma dobry głos, ale nie potrafi go wykorzystać. [link widoczny dla zalogowanych]
Chciałam zmienić fryzurkę a miałam czarne włosy!! To nigdy nie wychodzi. Od tego czasu zauważyłam że nogo są jakby opuchniete chociaż nie puchną mi kostki typowo jak dla problemów z opuchlizna i dla cellulitu wodnego. Nie wydłużam już 8 tygodni, w piątek mam kontrole u lekarza. Mi Orzechowski powiedzial ze przychodze klade sie na kozetke 7min i ponsprawie Na stronie 45 kuracji oczyszczania wątroby wg h clark jest parę pozycji do ściągnięcia.Wiedzą nie boli. Ech, no powiem Ci kobietko, dzielnaś, cały czas z dziećmi - to wybierz się tylko z mężem!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 7:55, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ile mozna...

Witam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba, że pająki opanują cały dom czy mieszkanie, tak, że się wejść nie będzie dało, powtarzam, one bardziej się boją niż my
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a o co chodziz ta piosenkakiedy bylem malym chlopcxem? [link widoczny dla zalogowanych] Pozdro HaoS.
Norma wynosi 25 a ja miałam 313, więc byłam prawie pewna że to rak. Mam nadzieję, że rozwiejecie moje wątpliwości. gdzie pracuje Moja kolezanka jest teraz w osrodku w warszawie ona zdecydowala sie na wyjscie z choroby i byla w kilku szpitalach i wiecie co?! nie przejadam się). [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam za soba 5 dni. Dla mnie osobiście to byłby koszmar sie tak obudzić.. bejbe. magnefar - polecam z czystym serdenkiem Marcina Prokopa +Mam jeszcze pytanie dotyczące diety czy komuś z was(nie zależnie od metody) zaszkodziły papierosy? Jestem męskim badante.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to świadczy chociażby o Twoim zaangazowaniu w sprawe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałabym odswiezyc temat bo pewnie sie przyda szukajacym pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A aktorki są kobietami tak jak my nie?.. [link widoczny dla zalogowanych] amber a ty kiedy sie wybierasz dokładnie ?
Chcialabym zostac fryzjerka, ale nie mam wyksztalcenia w tym kierunku, ani nawet zadnego kursu. PS. Tak się zastanawiam, czy możliwe będzie kiedykolwiek, że będziemy z pracą spokojnie, na bieżąco. ja tez od jutra zaczynam moja 2 glodowke i tez mam plan taki 5 dni glodowki 1 do 2 dni przerwy i potem znowu 5 dni i tak do konca lipca.Inaczej nie dam rady .Tydzien temu robilam tez 5 dniowa glodowke i musialam przerwac bo bylam juz za slaba,nie mialam na nic sily.Zeszlo mi 4,3 kg i 1 kg tylko wrocil.Wiec nie jest zle Od jutra zaczynam ponownnie Czy wiecie coś o takim wpływie operacji na faceta. [link widoczny dla zalogowanych]
z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje!! nie nie nie, ja mam ten tusz ktory reklamuje kate moss, zapomnialam jaka to firma, rzesy sa posklejane, i grube, brudza powieki, nigdy już tam nie pojdę. Zrobiła mi piekny makijaz, ktory trzymał sie bez zadnych poprawe do samego rana !!! właśnie łykam 4 tabsa a na wadze minus 2kg i po 1cm tu i tam No i ta rewelacyjna cena. Zwłaszcza,że wynik ma wpływ na sposób leczenia.) Mój wynik był idealny i w związku z tym gin stwierdziła,że warto spróbować leczenia hormonalnego,a nie od razu układac się pod skalpelem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie ogólnie już dobrze,chociaż jeszcze śpię na wznak,wsparta na 2 poduszkach;próbowałam leżeć na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kazała mi na- tych-miast wrócić do pozycji na wznak,nie ma co szarżować.Głowa do góry ,Olala,są zdecydowanie gorsze operacje niż usunięcie tarczycy.Trzymaj się,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Koleżanki z pracy córcia skończy jutro miesiąc, dwie inne planują ciążę na ten rok, jedna z nich już zaczyna starania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Niektóre pająki zabijają w ciągu kilku sekund od ukąszenia (przestroga) i niech niektórzy nie kozaczą że sie ich w ogóle nie boją ciekawe co by powiedzieli gdyby taki pająk jak głowa chodził po jego łóżku kiedy sie własnie obudził.... a co Wiolu u Ciebie??pytam o Sforę i Nipponie, bo my taki sam etap, ciekawa jestem strasznie jak się sprawy mają ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

xxxxx [link widoczny dla zalogowanych] Facet był naprawdę delikatny i uprzejmy, zbadał mnie przez odbyt, odpowiadał na pytania.
na litos boska pisze sie HORMONY a nie CHORMONY!! nie zamartwiajcie sie! Moj szef,zawsze mówi pacjentkom tak , Po jakim czasie zauważyłyście, ze skóra staje się bardziej napięta, bardziej jędrna i czy to objęło całe ciało czy tylko wybrane partie. Nie opuszczajcie topiku, dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba trafię do wariatkowa. Wolę Nadię, Nikolę, Oliwię, czy Martynę, aniżeli kolejną Zofię, czy Julię. Też chciałabym być w ciąży niesty 17 lat to za młody wiek, zazdroszcze dziewczyny Lifehouse \Everything\ Na drenaż wybierz się do specjalisty, bo źle przeprowadzony nie przyniesie pozytywnych skutków, a nawet może zaszkodzić! Minął rok, znów zaczyna boleć jeden z jajników no i pytanie: czy to wgl ma za zadanie uporanie sie z kolorem i zapachem moich uplawow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sun78 - przestojem się nie przejmuj - to normalne
[link widoczny dla zalogowanych]
miednica nadal pozostanie szeroka
Otuż to,otuż to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chociażby 1 dniowe. [link widoczny dla zalogowanych] Dodac jednak trzeba w kazdym z tych przypadkow osoby zastosowaly zwykla kawe z supermarketu.
Ile dni spędzę w szpitalu? Młodziutki wikariusz nie kazał popadać w przesadę Pokryj akrylki, żelem wykończeniowym, będą mieć ładny połysk i będą gładkie. Nikola obrzydlistwo brudastwo.. Ja powiększyłam sobie usta klika dni temu u dr Rydzewskiej w gabinecie w Miechowie .Jestem bardzo zadowolnona. [link widoczny dla zalogowanych]
otóż to, większość moich znajomych, które mają dzieci, uważają, że rodzenie w prywatnej klinice to jest marnowanie pieniędzy i sądzą, że to moja rozrzutność by wydać 1200 w dwa dni, tylko by poleżeć w atlasach. Fakt ,jesc sie nie chce ale mysle ze nie przez herbate (cudowne jej dzialanie ) a przez to ze pijac 3 razy dziennie przyjmujemy duzo plynu. ja mam dopiero 18 lat ale w przyszlosci chce miec dwojke maluszkow hehe zobaczymy jak sie w zyciu ulozy Buźka!! jak te dziecko wytrzymuje ja stary byk zwijam sie od rana z bolu a on kawaly opowida,smieje sie jedynie wieczorem troche cierpi. a jak to jest z wysoką prolaktyną i hormonalnymi środkami antykoncepcyjnymi? Norprolac powinien być przyjmowany raz na dobę przed snem z niewielką ilością pożywienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 7:56, 05 Kwi 2014    Temat postu: x

Pozdrawiam i otworz troche oczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc Dziewczyny zamierzam do niego dzwonic po dlugim weekendzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam. [link widoczny dla zalogowanych] czasem ktoś mi trąci stope w te miejsce ,np.w autobusie.
Tribiotikiem.. dziewczynki w dzielnicy Brochów., od zaraz. FERIA PREFERENCE Farba do Włosów P01 Metaliczny Srebrny Blond taka Pani z krótkimi włosami I chyba najlepiej byłoby powiedzeć lekarzowi, pomogłoby to w postawieniu trafnej diagnozy. A operacji mogę się spodziewać na drugi dzień z rana, czy nawet wieczorem są wykonywane? [link widoczny dla zalogowanych]
Ważne żeby nie miały wody. tez zaczynam 6weidera licze ze poswiateczny tluszcz z brzucha mi zejdzie!!!na tej stronie znalazlam dobry opis cwiczen http://www.youtube.com/watch?v=0KzUvRiyotk Bardzo się cieszę, że są osoby starsze, które biorą się za siebie a nie pozostawiają wszystko naturze i zwalają wygląd na wiek mamamagdalena wpisz w stopce na kiedy msz termin napewno wszystko bedzie dobrze..... Najwazniejsze to umiejetnie wyjsc z glodowki i utrzymac ta wage. BBC
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cholera to go utłucz a nie juz 2 rok mu się przyglądasz i nie wierz w te głupie przesądy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem zwiazana z Turkiem juz dwa lata.Jest kochany,dobry ,madry i niczym nie przypomina potwora jakie sie na tym forum opisuje.Nikt nie jest w stanie mi wmowic,ze on sie kiedys zmieni \tylko musze poczekac\,moze ktos mi wytlumaczy na co???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to przeciez szczupła drobna kobietka, prawie jak anorektyczka [link widoczny dla zalogowanych] skoro nie byly az tak brzydkie to same mogly se zaoszczedzic hajs na operacje skoro chcialy miec ją zrobioną a nie zabierac miejsca tym co jej bardziej potrzebują..
MCV - 95 N:80-94 3.Objawy ruchowe - osłabienie mięśni kłębu, zwłaszcza odwodziciela krótkiego kciuka. Badanie przez odbyt nie było takie straszne. czekamy... Wcozraj byłam na laserze diodowym tzw. [link widoczny dla zalogowanych]
Przynajmniej tyle na poczatek. są i tacy co się na zawsze kochają do d**y...to wszystko niestety to nie ten tytuł I te potworne bóle głowy Help No ale zobaczymy jak to bedzie, szwy jeszcze pewnie z 10 dni bede musiala nosic a potem bardzo dbac o blizne (zaopatrzylam sie juz w jakies kremy, masci itp. czy zna ktos ten utwor ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosze zeby ktos mi poradzil!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli ktoś zna jakiś dobry sposób na ich odstraszanie proszę o informację, będę bardzo wdzięczna. Gdy mam przerwy w wymiotowaniu , chudnę .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiele tzw. [link widoczny dla zalogowanych] ich posunięć.
Jest to kosmetyczka jednak po przeszkoleniu z certyfikatami jesli idzie o radzenie sobie z wrastajacymi paznokciami. Co do tego, że pijesz mało płynów - niestety ale kwas hialuronowy jest na to wrażliwy i zaleca się picie dużych ilości wody po zabiegu. A wiec...,zaczne od tego, ze moja historia z dekoloryzacja i sciaganiem koloru zaczela sie bardzo wczesniej. No bo przecież nie ważne jest samo 50 kcal pierwszego dnia, 100 nastepnego itd, no nie? bo czują \głód\, dlatego badamy czy w jej składzie nie ma narkotyków. [link widoczny dla zalogowanych]
Dlugosc jej zalezy od pracodawcy. Pozdrawiam Nazywam sie Sylwia, jestem ciemnej karnacji i mam czarne, do ramion włoski, również jak wy kręcone czasem uda mi sie je ułozyc i wygladaja super, ale niestety zdaza mi sie to bardzo rzadko!! Ostatnio dostałam Diane-35, bo Provera, którą brałam przez 2 cykle nic nie pomogła, a wręcz przeciwnie podkręciła jeszcze produkcję cyst, bo miałam miesiąc temu jedną 3,5x2,5. niby powoli sie ruszal a tak zapie**alał... kolejny miesiąc zaliczona porażka ale trzeba działać dalej i sie nie poddawać ??? sprawi, że dziewczyna będzie wyglądać o wiele szczuplej?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wogóle go ni czuje ;P i bardziooo mi sie podoba pozdrowionka
[link widoczny dla zalogowanych]
pod koniec trzeciej serii straszliwie mnie zemdliło...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ze mam wiecej cialka tu i owdzie?Bo to ja tylko taka jestem? [link widoczny dla zalogowanych] Z góry dziękuję za pomoc ;***
- paznokcie sa cieńsze Rozszerzę jednak jego myśl również na tych przed procesem. Tak , nie damy ,żeby proza życia odebrała nam marzenia , wiarę w cuda i najprawdziwszą MIłość.... jst zasada żeby było lepiej musi być gorzej,często leki tak działają zwłaszcza te naturalne że wyżucają chorobę na zewnątrz i stan pacjęta przez jakiś czas pogarsza się,trzeba wtedy przeczekać zmiejszyć dawkę ,nie twierdz że wtym przypadku tak było lecz tak bywa ,np.jeżeli mamy gorączkę to konwencjonalnie zbija się temperaturę,natomiast gorączka jest po to żeby się bronić przed chorobą nalży się wtedy wypocić z toksyn wziąść coś napotnego np.lipę ,,wszystko oczywiście z wyczuciem,,natomiast konwencja zatrzymuje toksyny które kidyś dadzą znać o sobie ,lub bdą nas podtruwać ciągle .mój przypadek oczyszczałem wątrobę och miałem tam chyba zkilogram smieci gdy to poruszyłem zaczęło dostawać się do kri czułem się strasznie potem konswkwetnie czyściłem i jest dobrze ćwiczę od 5 m-cy, 3-4 razy w tyg po 2-3 godziny. [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli planujesz wyjazd za granicę to nazwij córkę np. Poza tym sa osoby z naturalna talia i takie, ktore jej nie maja. wogóle to bez sensu - brałam jedna i druga tą luteine ( dopochwowo i pod język ) pod jezyk kosztuje 3 zl a dopochwowo 30 zł !!! a do tego trudno do nich dotrzec, czesto nie uzywaja netu, a ja tylko tym dysponowalam. od 2 m-cy ćwiczę (dość intensywnie). Szczepienia będą dostosowane do dziecka a nie na odwrót tak jak to jest teraz. Jedank po kilku miesiacach nadal rósł czarny i leciała czasami z niego krew, zaczęłam w kwietniu robić okłady z ziół szwedzkich, codziennie przez jakies 1.5 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona Gwna -> Wszystko, wszyciutko :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin