Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna Forum klasowe 6b
Klasa 6b Szko│a PSP 33 Radom!!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

berlin-take my breath away

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna -> Wszystko, wszyÂciutko :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:42, 10 Kwi 2014    Temat postu: berlin-take my breath away

Co s─ůdzicie na temat Salonu Afro w Gdyni Witominie, prosze o komentarze
[link widoczny dla zalogowanych]
ja studiuje na Akademii Medycznej Zdrowie Publiczne,a teraz bede tez zdawac jeszcze na po┼éoznictwo,moim zdaniem nigdy nie wiemy,kt├│ry zaw├│d b─Ödzie dobry w przysz┼éo┼Ťci...Ja akurat wybieram ten kierunek z zainteresowania nie szalej z waga to niedobrze sie za czesto wazyc .
[link widoczny dla zalogowanych]
Mialam 10 razy po 3 minuty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-60 g tłustego pasztetu [link widoczny dla zalogowanych] 8 innych studentow z podobnej dziedziny kierunku co ty ,jest 3 egzaminatorow, kazdy zadaje pytania.
Ten pierwszy okres to tak naprawd─Ö zmiana trybu ┼╝ycia i nawyk├│w ┼╝ywieniowych, ale r├│wnie┼╝ walka organizmu, dla kt├│rego- mo┼╝e po latach przejadania si─Ö- to terapia lekko szokowa. Ja biore cilest 2 miesiac i nic nie daja Nie jest to jakie┼Ť straszne, Zabieg nie boli, tylko po┼║niej troch─Ö, ale pomagaj─ů leki przeciwb├│lowe. aha jeszcze jedno pytanie...do tych ktore schud┼éy...spadek wagi widzialyscie-ok. No ale zobaczymy jak to bedzie, szwy jeszcze pewnie z 10 dni bede musiala nosic a potem bardzo dbac o blizne (zaopatrzylam sie juz w jakies kremy, masci itp. [link widoczny dla zalogowanych]
hej szukam przewoznika paczek RZYM-ANGLIA czy ma ktos mooze jakies informacje na ten temat? 2. Aby okre┼Ťli─ç jak dawno mia┼éa ona miejscepowinna┼Ť zrobi─ç badania na awidno┼Ť─ç i koniecznie by─ç pod opiek─ů dobrego lekarza (o ile jeste┼Ť w ci─ů┼╝y). witam ponownie, Znalaz┼éam sobie sama takie fajne doj┼Ťcie do oryginalnej Meridii zar├│wno 10-tki jak i 15-tki i ch─Ötnie pomog─Ö te┼╝ innym je┼Ťli kto┼Ť zechce. Mo┼╝esz zje┼Ť─ç gotowan─ů lub pieczon─ů kur─Ö zamiast mi─Ösa wo┼éowego, ale oczywi┼Ťcie bez sk├│ry. G┼éupio jako┼Ť pisa─ç o tym na forum...
[link widoczny dla zalogowanych]
Nieumiej─Ötne po┼é─ůczenie tych rzeczy doprowadzi do nabierania tkanki t┼éuszczowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyta┼éam, ┼╝e to s─ů skutki nie po┼╝─ůdane odstawi─ç je ?
Anakonda- ty jeste┼Ť ci─ůgle na tych 4 jajach i ma┼Ťle??
Legniczanka odezwij si─Ö-odbierz poczt─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz zle podejscie, rownie dobrze sobie powiedz jak zrezygnuje na tydzien lub dwa z jedzenia (kazdego) nic zlego sie nie stanie
[link widoczny dla zalogowanych]

I na koniec bardzo dobra wiadomo┼Ť─ç dla os├│b kt├│re s─ů bardzo oty┼ée.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ola mimo,┼╝e ma ju┼╝ jakie┼Ť doswiadczenie w ta┼äcu( uczy┼éa si─Ö salsy i ten taniec jest w┼éa┼Ťnie jej pasj─ů) to faktycznie ta┼äczy ┼╝le - ja nie mam w og├│le poczucia rytmu i ruszam si─Ö tragicznie- wida─ç to go┼éym okiem, ale bardzo si─Ö stara. Poprzedni proces w obu instancjach trwa┼é nieca┼éy rok.Oby by┼é to wyrok umotywowany prawdziwymi dowodami, a o nie trudno je┼Ťli strona traktuje proces jak udowodnienie jej winy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki gosciu ,teraz faktycznie wklejam http://demotywatory.pl/4091677/Zyciowa-motywa cja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do - elpida - mowisz ze w miejscu naci─ůgniecia pojawia sie tkanka ┼é─ůczna?

Ktos na ta opinię zapracował. [link widoczny dla zalogowanych] i 3 tygodnie DE.
nie trzeba by┼éo nacina─ç U mnie, w pierwszym tygodniu spada┼éo po 300g dziennie, do┼Ť─ç wolno, bo u innych spada nawet 0,5kg (ale ja choruj─Ö na niedoczynno┼Ť─ç tarczycy, wi─Öc i tak si─Ö ciesz─Ö). U nas jest akurat koncert Big Cyc. Jemy ma┼éo wype┼éniaczy,w kt├│rych jest i sporo b┼éonnika, a um├│wmy si─Ö ka┼é to pozosta┼éo┼Ťci niestrawionego pokarmu. Nast─Öpnie um├│wi┼éem si─Ö na zabieg pierwszego palca. [link widoczny dla zalogowanych]
Pani Monika z giszowca sama robi sobie reklam─Ö na forum. W┼Ťr├│d miliard├│w diet o kt├│rych czytamy-s┼éyszymy-stosujemy wi─Ökszo┼Ť─ç ┼║le wp┼éywa na organizm. Oktavko, a czy zakupi┼éa┼Ť ju┼╝ sobie bardzo nowoczesny i pozyteczny wynalazek do kliniki (majteczki jednorazowe) ? Nowa mo┼╝e dasz si─Ö skusi─ç??? Co ja dzisiaj mam na g┼éowie je┼Ťli juz ta nie fortunna sprawa zosta┼éa wyja┼Ťniona, moze opiszesz swoja wpadk─Ö, je┼Ťli jak─ůs prze┼╝y┼éa┼Ť.....???? [link widoczny dla zalogowanych] =product/product&product_id=74&tracking=51213859ccb62
Ile trzymac ja w jelicie :
w wakacje rozjasnilam sobie wloski w salonie loreala i fakt, zniszczyly sie bardzo i troche ich wypadlo, ale minelo juz prawie 5 miesiecy a wlosy sa w lepszym stanie i mam bardzo jasny blond!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

widze, ze chcialabys miec wszystko podane na tacy
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodzia - toz my prawie w tym samym wieku 37 czy 42 to nie du┼╝a r├│znica
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co ile trzeba si─Ö stawia─ç na kontrole ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym jej twarz nie pasuje do reszty ciala, ktora nie powiem, jest zgrabna ale pasuje do dziewczyny \starszej\ i...ladniejszej, a jablczynska miss swiata nie jest.

Twarda z Ciebie sztuka. [link widoczny dla zalogowanych] 3) ej facet nie jest slodziutki bo to nie cukierek bynajmniej.
Pytanie jaki efekt chcesz osi─ůgn─ů─ç: po 1: Obowi─ůzkowe plus polecane tzn rotawirusy, pneumokoki i co┼Ť jeszcze. To co┼Ť okropnego!!! Hammer 2004 rmx) [link widoczny dla zalogowanych]
Mam tez nadzieje, ze jeszcze opuchlizna zejdzie, wiecza kilka dni efekt powinien byc lepszy. Dlaczego 13 lat temu zdecydowa┼éa┼Ť si─Ö po raz pierwszy sprowokowa─ç wymioty? Teraz kiedy wychodze z domu uzywam kremu z filtrem 60,po powrocie do domu zmywam go z twarzy.Pamietajcie : :/ Niestety nie potrafi─ů si─Ö bawi─ç razem. Aha ,w jelitach powinno byc srodowisko lekko kwasne,a takie zakwaszenie uzyskuje sie przez dodanie do przegotowanej wody soku z cytryny 1 lyzka na pol litra wody,wtedy jest prawidlowa flora bakteryjna.( sok z cytryny przecedzic trzeba przez geste nylonowe sitko) Witam wszystkich! Pozdrawiam serdeczenie wszystkich!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Spr├│buj traktowa─ç Ksiedza jako kolege, przyjaciela.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
karola666 te┼╝ si─Ö zastanawiam nad t─ů szczepionk─ů, ale nie wiem ju┼╝ sama czy te dodatkowe szczepionki maj─ů sens, moja bliska kole┼╝anka zaszczepi┼éa na rotawirusy i jej ma┼éa i tak zachorowa┼éa na tego wirusa bo jej brak przyni├│s┼é ze szko┼éy.
Pozostały personel z tego co widziałam (podpatrywałam jak Panie obcinały inne klientki) też bardzo dobry.
[link widoczny dla zalogowanych]

hej dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
jest pokraczna, i do tego grubawa afeeeeeeeeee
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostalem antybiotyk dalacin c, oslone na jelita, tabletki na obrzek pooperacyjny i ketoprofen.
ps dopisek ten stan zapalny jest na dole paznokcia (nie z boku) pozdrawiam i bardzo czekam.
http://www.magiadecor.pl/produkt.php?id=226&n =Naszyjnik%20 >Złoty%20DeszczMuranoWrzosowy
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedys bylam odwazna, pewna siebie, a teraz....trudno jest mi cokolwiek zrobic sama..serio.Okropne to. [link widoczny dla zalogowanych] także nie ma co sie załamywać jednak da się wygrać
Pami─Ötajcie zup─Ö trzeba je┼Ť─ç przynajmniej 3 razy w ci─ůgu dnia! ja tez mam guza tarczycy ! Czyli jakie┼Ť 10 cm r├│┼╝nicy w obwodach. Bo zaprzestanie korzystania z prysznica przecie┼╝ nie jest rozwi─ůzaniem, kobieta musi nauczy─ç si─Ö walczy─ç ze skojarzeniami jakie ma podczas k─ůpieli skupiaj─ůc si─Ö jedynie na aspekcie higieny. Nie cierpi─Ö paj─ůk├│w, ma┼éych du┼╝ych ┼╝adnych. [link widoczny dla zalogowanych]
Andzia !! ****@----------------@ Pstr─ůg Witam ! Teraz cwicze dalej ale juz tak zeby zachowa─ç form─Ö- codzienna porcja cwiczen na brzuch, po┼Ťladki i uda No i oczywi┼Ťcie lekka dietka a do sernika co wlkadasz, oni nie maja tu bialego sera? Anna Przybylska, Edyta G├│rniak, Magdalena Mielcarz, Kasia Smutniak, Joanna Krupa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja stawka to 8,00-9,00 zł/h do negocjacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wam dziewczyny zycze jednak z calego serducha aby sie wam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasowe 6b Strona G│ˇwna -> Wszystko, wszyÂciutko :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin